مسیر راهپیمایی حمایت از مردم غزه مشخص شد

کرمان- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه در کرمان، از ساعت ۱۵ روز شنبه از چهارراه کاظمی تا میدان عاشورا برگزار می شود. به گزارش نذیر کرمان، حسین انجم شعاع صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و […]

کرمان- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه در کرمان، از ساعت ۱۵ روز شنبه از چهارراه کاظمی تا میدان عاشورا برگزار می شود.

به گزارش نذیر کرمان، حسین انجم شعاع صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و مظلوم غزه گفت: راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه در کرمان، ساعت ۱۵ شنبه از چهارراه کاظمی تا میدان عاشورا برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از عموم مردم کرمان برای حضور در این مراسم خاطرنشان کرد: در این مراسم که با درخواست مردمی و با حضور کسبه، دانش آموزان، هیأت‌های مذهبی، اصناف و سایر اقشار مختلف مردمی برگزار خواهد شد، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه محکوم می‌شود.

انجم شعاع از برپایی ده غرفه فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی خبر داد و گفت: سخنران این مراسم سردار حسین معروفی فرمانده سابق سپاه ثارالله استان و معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین خواهد بود.

کد خبر ۵۹۴۱۸۶۲




مسیر راهپیمایی حمایت از مردم غزه مشخص شد

منبع: مــهر
? مسیر راهپیمایی حمایت از مردم غزه مشخص شد