مسلمانان آماده دفاع در برابر صهیونیست‌ها هستند | اخبار استان کرمان

امام جمعه اهل سنت شهرستان ریگان ضمن عرض تسلیت شهادت شهید سید حسن نصرالله گفت: مسلمانان آمادگی دفاع و مقاومت در برابر صهیونیست را دارند. مولوی دلشاد نارویی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن محکوم کردن حمله و اقدام تروریستی رژیم غاصب و جنایت‌کار صهیونیستی در بیروت و با عرض […]




امام جمعه اهل سنت شهرستان ریگان ضمن عرض تسلیت شهادت شهید سید حسن نصرالله گفت: مسلمانان آمادگی دفاع و مقاومت در برابر صهیونیست را دارند.

مولوی دلشاد نارویی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن محکوم کردن حمله و اقدام تروریستی رژیم غاصب و جنایت‌کار صهیونیستی در بیروت و با عرض تسلیت به‌شهادت رسیدن شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: سید حسن نصرالله در مقابله با اقدامات ددمنشانه رژیم کودک‌‌کُش صهیونیستی و حمایت از مردم بی‌دفاع غزه و فلسطین بسیار مقاومت و ایستادگی کرد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان ریگان تأکید کرد: مردم دنیا بدانند که با شهادت سید حسن نصرالله ما هزاران سید حسن نصرالله را در محور مقاومت، لبنان، بیروت و دیگر مناطق خواهیم داشت.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در قضایای اخیر لبنان اظهار کرد: ما مردم مسلمان ایران اسلامی اعم از شیعه و اهل سنت و دیگر کشورهای دنیا این آمادگی دفاع، ایستادگی و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را داریم.

مولوی نارویی تصریح کرد: شهادت شهید سید حسن نصرالله دل و قلوب همه مسلمانان اهل سنت و شیعه را داغدار و غمگین کرده است؛ چراکه ایشان مردی باقدرت بودند و ما ایستادگی خود را در برابر دشمنان داریم.

امام جمعه اهل سنت شهرستان ریگان با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد، خاطرنشان کرد: اسلام همیشه پیروز است و کسانی که راه اسلام و قرآن را ادامه می‌دهند، خداوند متعال آنان را موفق و پیروز می‌گرداند

انتهای خبر/م


مسلمانان آماده دفاع در برابر صهیونیست‌ها هستند

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? مسلمانان آماده دفاع در برابر صهیونیست‌ها هستند