مسجد جامع کرمان انسان‌هایی چون حاج قاسم تحویل جهان اسلام داد

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، گفت: مسجد جامع کرمان انسان‌های بزرگی چون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تحویل جهان اسلام داده است. – اخبار استانها – به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت ۲۴ مهر، سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان توسط عمال رژیم ستم‌شاهی […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، گفت: مسجد جامع کرمان انسان‌های بزرگی چون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تحویل جهان اسلام داده است.

– اخبار استانها –

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت ۲۴ مهر، سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان توسط عمال رژیم ستم‌شاهی و یادواره شهیدان باقدرت و یزدانشناسی در سال ۵۷، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان از شهدای انقلاب اسلامی تا شهدای جبهه مقاومت، اظهار داشت: مسجد کانون تربیت است، مسجد کانون تغییر و تحول و کانون پرورش انسان‌های شجاع است.

وی با بیان اینکه از حادثه مسجد جامع کرمان، این مسجد هر روز درخشان‌تر می‌شود، گفت: مسجد جامع کرمان انسان‌های بزرگی چون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تحویل جهان اسلام داده است.

برگزاری مراسم گرامیداشت واقعه ۲۴ مهرماه در مسجد جامع کرمان 
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه در زمان حادثه آتش‌سوزی مسجد جامع هر فردی به دنبال فرار و نجات خود بود، چرا که عمال رژیم ستم‌شاهی مردم را به شدت کتک می‌زدند و مسجد هم آتش گرفته بود، افزود: حاج قاسم در آن لحظه به فکر نجات دختر بچه‌ای بود که در مسجد حضور داشت و او را نجات داد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم طاقت دیدن اشک چشم کودکان فلسطینی، پاکستانی، افغانستانی و عراقی را نداشت و به من گفت «از اینکه نمی‌توانم کاری برای آنها بکنم ناراحتم و از خداوند شهادت را آرزو کردم»، ادامه داد: دشمن ملیت و اسلامیت ما را نشانه گرفته است و ما باید هوشیار باشیم.

روایت شهید سلیمانی از واقعه به آتش‌کشیده‌شدن مسجد جامع کرمان 

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه هنر امام خمینی (ره) این بود که ملیت و اسلامیت را کنار هم قرار داد و جمهوری اسلامی ایران را تشکیل داد، اضافه کرد: در دو هزار و پانصد سال شاهنشاهی، دموکراسی معنایی نداشت و امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی مردم را به صحنه آورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه ایران سال‌ها از تمدن واقعی خود فاصله گرفته بود و حتی مرزهای آن کوچک شده بود، گفت: متاسفانه به بهانه‌های مختلف خاک ایران تسخیر شده بود.

وی با اشاره به اینکه امروز نگاه به ایران اسلامی در کنار ابرقدرت‌ها است و دشمن از اتحاد ایران با سایر کشورها نگران و هراسان می‌شود، افزود: به برکت خون شهدا ایران امروز عزتمند و قدرتمند است و شهدای ما از همین مساجد بیرون آمدند و جاودانه شدند.

انتهای پیام/۵۱۱/




مسجد جامع کرمان انسان‌هایی چون حاج قاسم تحویل جهان اسلام داد

منبع: تسنــیم
? مسجد جامع کرمان انسان‌هایی چون حاج قاسم تحویل جهان اسلام داد