مستند «ترکش» روایتی متفاوت از حادثۀ تروریستی کرمان را به تصویر می‌کشد | اخبار فرهنگی کرمان

نذیر کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: مستند «ترکش» دربارۀ حادثۀ تروریستی سال گذشته در گلزار شهدای کرمان از زاویۀ روایت نیروهای امدادی مانند هلال‌احمر و فوریت‌های پزشکی اورژانس به مدت ۱۰ روز در شهر کرمان تصویربرداری شد. تهیه‌کننده و کارگردان مستند «ترکش» در این‌باره گفت:«در مرحلۀ تکمیلی این مستند با اعضای کادر درمان که در بیمارستان‌ها […]

نذیر کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: مستند «ترکش» دربارۀ حادثۀ تروریستی سال گذشته در گلزار شهدای کرمان از زاویۀ روایت نیروهای امدادی مانند هلال‌احمر و فوریت‌های پزشکی اورژانس به مدت ۱۰ روز در شهر کرمان تصویربرداری شد.

تهیه‌کننده و کارگردان مستند «ترکش» در این‌باره گفت:«در مرحلۀ تکمیلی این مستند با اعضای کادر درمان که در بیمارستان‌ها به مجروحان این حادثۀ تروریستی خدمت کردند گفت‌وگو شده است».

هادی عقیلی افزود:«این مستند به مدت ۱۰ روز در شهر کرمان فیلم‌برداری شد و خروجی آن یک اثر حدوداً ۵۰ دقیقه‌ای خواهد بود که بعد از پایان تدوین احتمالاً در ایام سالگرد این شهدا از شبکه‌های ملی و فضای مجازی پخش می‌شود».

به گزارش نذیر کرمان به نقل از مهر کرمان،وی بیان کرد:«مؤسسۀ فرهنگی رسانه‌ای شهید آوینی تهیهکنندگی حقوقی و سرمایه‌گذار این مستند است». /پ


مستند «ترکش» روایتی متفاوت از حادثۀ تروریستی کرمان را به تصویر می‌کشد

منبع:خبر کرمان
?مستند «ترکش» روایتی متفاوت از حادثۀ تروریستی کرمان را به تصویر می‌کشد :اخبار استان کرمان – فرهنگ