مسافران پرواز تهران کرمان آسیبی ندیدند

نذیر کرمان/کرمان پیش از ظهر امروز ۲۸ تیرماه یک فروند هواپیمای RJ100 شرکت هواپیمایی ماهان به رجیستر EP-MOG هنگام فرود در فرودگاه کرمان به دلایل نامشخص دچار فرود سخت (Hard landing) و احتمالا برخورد دُم به زمین شد که خوشبختانه به مسافرین آسیبی وارد نشد اما به بدنه‌ هواپیما خسارات قابل توجهی وارد شد. مدیرکل […]



نذیر کرمان/کرمان پیش از ظهر امروز ۲۸ تیرماه یک فروند هواپیمای RJ100 شرکت هواپیمایی ماهان به رجیستر EP-MOG هنگام فرود در فرودگاه کرمان به دلایل نامشخص دچار فرود سخت (Hard landing) و احتمالا برخورد دُم به زمین شد که خوشبختانه به مسافرین آسیبی وارد نشد اما به بدنه‌ هواپیما خسارات قابل توجهی وارد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به فرود نامتعارف هواپیمای پرواز امروز تهران به کرمان گفت: به هیچ کدام از مسافران آسیب نرسیده است.

علی جزینی‌زاده در این رابطه اظهار کرد: این فرود مشکلی خاصی را به دنبال نداشته و علت دقیق‌تر و فنی فرود نامتعارف نیز توسط مراجع ذیصلاح در دست بررسی است.

وی با اشاره به اینکه این پرواز قبل از ساعت ۱۰ صبح امروز در فرودگاه به زمین نشست، بیان کرد: خلبان پرواز ۱۰۵۵ تهران به کرمان ابتدا ساعت ۹:۴۵ به علت تقرب نامتعارف انصراف از فرود داشت و در اقدام مجدد در ساعت ۹:۵۸ به سلامت به زمین نشست و مسافران در سلامت کامل فرودگاه را ترک کردند. ‌

انتهای پیام 


مسافران پرواز تهران کرمان آسیبی ندیدند

منبع: ایـسنا
? مسافران پرواز تهران کرمان آسیبی ندیدند