مسابقات فوتسال جام فجر یادواره شهید سلیمانی در ارزوئیه برگزار شد

مسعود حاتمی گفت: مسابقات فوتسال جام فجر یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی در ارزوئیه برگزار و در شب عید سعید مبعث با قهرمانی تیم دولت آباد به کار خود پایان داد. به گزارش فت فتو از ارزوئیه مسابقات فوتسال جام فجر یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی ارزوئیه برگزار و در شب عید سعید مبعث به […]

مسعود حاتمی گفت: مسابقات فوتسال جام فجر یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی در ارزوئیه برگزار و در شب عید سعید مبعث با قهرمانی تیم دولت آباد به کار خود پایان داد.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه مسابقات فوتسال جام فجر یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی ارزوئیه برگزار و در شب عید سعید مبعث به کار خود پایان داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ارزوئیه گفت: مسابقات فوتسال جام فجر یادواره شهید سلیمانی ارزوئیه با حضور ۱۶ تیم به همت هیات فوتبال و اداره ورزش ارزوئیه برگزار شد و در شب عید سعید مبعث با قرمانی تیم دولت آباد ارزوئیه به کار خود پایان داد.

حاتمی با بیان اینکه این مسابقات با حضور ۱۵ تیم برگزار شد گفت: تیم نخل دولت آباد با شکست تیم وکیل آباد قهرمان شد ، وکیل آباد نایب قهرمان و شهرداری ارزوئیه به مقام سوم رسید و جام اخلاق نیز به تیم حیدرآباد تعلق گرفت.

وی افزود: فوتسال جام ادارات نیز با شرکت ۸ تیم به همت تربیت بدنی ، آموزش و پرورش و اداره ورزش و سایر ادارات برگزار و تیم سردار دلها اول و آموزش وپرورش دوم شد.

انتهای پیام / جواد بختیاری زاده




مسابقات فوتسال جام فجر یادواره شهید سلیمانی در ارزوئیه برگزار شد

منبع:آرمـان
? مسابقات فوتسال جام فجر یادواره شهید سلیمانی در ارزوئیه برگزار شد