مسئولیت دبیرخانه تنظیم بازار به سازمان حمایت محول شد

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی طی نامه‌ای مسئولیت همۀ امور مربوط به ستاد تنظیم بازار را به رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان واگذار کرد و از وی خواست با استفاده از ظرفیت این سازمان،همکاری معاونت‌ها،ادارات استانی و عنداللزوم هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذیربط نسبت به اجرای ماموریت‌های محوله […]

فردایکرمان – گروه اقتصاد: قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی طی نامه‌ای مسئولیت همۀ امور مربوط به ستاد تنظیم بازار را به رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان واگذار کرد و از وی خواست با استفاده از ظرفیت این سازمان،همکاری معاونت‌ها،ادارات استانی و عنداللزوم هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذیربط نسبت به اجرای ماموریت‌های محوله و پیگیری موضوعات مرتبط اقدام کند.

به گزارش ایلنا،سیدمهدی نیازی در این نامه خطاب به حسین فرهیدزاده،رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان گفت:«بدین وسیله ماموریت و مسئولیت پیگیری و اقدام کلیۀ موضوعات مرتبط و ارجاع شده از سوی ستاد تنظیم بازار به جنابعالی واگذار می‌شود. شایسته است با استفاده از ظرفیت سازمان حمایت،همکاری معاونت‌ها،ادارات استانی و عنداللزوم هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذیربط،نسبت به اجرای ماموریت محوله و پیگیری موضوعات اقدام کنید».

براساس این نامه،ماموریت تنظیم بازار محصولات و کالاهای مرتبط با وزارت صنعت،معدن و تجارت مطابق با شرح وظایف و ساختار ابلاغی،برعهدۀ دفاتر رشتۀ فعالیتی و معاونت‌های ذیربط است.

قائم مقام در امور بازرگانی در این نامه آورده است که ضمن ساماندهی مناسبت در سازمان حمایت،برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم صورت پذیرفته و اقدامات مورد نیاز در اسرع وقت انجام شود.  /پ

وی همچنین خواستار انعکاس مستمر گزارش اقدامات صورت گرفته و موانع پیشرو برای اجرای ماموریت‌ها و تکالیف محوله شده شد.




مسئولیت دبیرخانه تنظیم بازار به سازمان حمایت محول شد

منبع:خبر کرمان
?

مسئولیت دبیرخانه تنظیم بازار به سازمان حمایت محول شد

:اخبار استان کرمان – اقتصادی