مسئولان در خدمت به مردم منتظر توصیه نباشند

به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ جلسه کمیته برنامه ریزی و بررسی بودجه شهرستان البرز با حضور فتوحی فرماندار البرز، سالار آبنوش و فاطمه محمدبیگی نمایندگان مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و ملکی پور فرماندار قزوین در محل فرمانداری برگزار شد. سالار آبنوش در این جلسه اظهار داشت: از مهم ترین معضلات […]


به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ جلسه کمیته برنامه ریزی و بررسی بودجه شهرستان البرز با حضور فتوحی فرماندار البرز، سالار آبنوش و فاطمه محمدبیگی نمایندگان مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و ملکی پور فرماندار قزوین در محل فرمانداری برگزار شد.

سالار آبنوش در این جلسه اظهار داشت: از مهم ترین معضلات شهرستان البرز سهم ناچیز آن در تقسیم بندی بودجه است که بایستی مورد بازنگری قرار گیرد.

وی افزود: تخصیص اعتبار باید به خوبی انجام شود زیرا بررسی‌ها نشان دهنده اختلاف بین میزان اعتبار مصوب شده و تخصیص یافته است که این فاصله باید از بین برود زیرا با این اعتبارات نمی توان نتیجه مطلوب گرفت.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی مدیران وظایف خود را فراموش کرده اند و با ترک فعل خودشان نه تنها مشکلات مردم را برطرف نمی‌کنند بلکه نمایندگان را نیز از انجام وظایف اصلی خودشان بازداشته و به امور اجرایی وامیدارند.

آبنوش ضمن تشریح مشکلات کشاورزی استان گفت: بسیاری از درخواست های مردم و کشاورزان در حوزه آب است و اگر این وضعیت بحران آب پیش بینی شده بود چرا باید امروز عزم و اراده ای برای مقابله با رفع بحران آب نباشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یاداورشد: متاسفانه در موضوع تخریب چاه های غیرمجاز و مدیریت آب شاهد نبود مدیریت منسجم و نارضایتی مردم هستیم که این آسیب ناشی از ترک فعل مدیران در حوزه های مربوطه است که مردم را ناامید و بی اعتماد می کند.

وی گفت: انسجام و وحدت خوبی میان چهار نماینده استان برای پیشبرد اهداف و درخواست مردم وجود دارد و ما مردم را ولی نعمت خود می دانیم و از مسئولان درخواست می کنیم در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند تا شرمنده آنها نباشیم.

مسئولان در خدمت به مردم منتظر توصیه نباشند

در ادامه فتوحی فرماندار البرز اظهار داشت: شهرستان البرز از جمله مناطق محروم در توزیع بودجه محسوب می شود زیرا با توجه به وسعت جغرافیایی و همچنین جمعیت ساکن در آن به یک توجه ویژه نیاز دارد.

وی افزود: رسیدگی و توجه نمایندگان حوزه انتخابیه بویژه از سوی آقای آبنوش به شهرستان البرز و اختصاص بودجه ویژه برای تکمیل پروژه های نیمه تمام جای قدردانی دارد.

انتهای پیام

 


مسئولان در خدمت به مردم منتظر توصیه نباشند

منبع: بــرنا
? مسئولان در خدمت به مردم منتظر توصیه نباشند