مرکز کپری آموزشی- رفاهی فرهنگیان قلعه‌گنج افتتاح شد

فت فتو/کرمان مرکز کپری آموزشی- رفاهی فرهنگیان قلعه‌ گنج با حضور استاندار کرمان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مردم و فرهنگیان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان به بهره برداری رسید. «احمد اسکندری نسب» مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان شامگاه پنجم آبان ماه در آیین افتتاح این مرکز آموزشی […]

فت فتو/کرمان مرکز کپری آموزشی- رفاهی فرهنگیان قلعه‌ گنج با حضور استاندار کرمان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مردم و فرهنگیان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

«احمد اسکندری نسب» مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان شامگاه پنجم آبان ماه در آیین افتتاح این مرکز آموزشی رفاهی گفت: تکریم معلم و حفظ عزت و کرامت فرهنگیان لازمه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر مرکز آموزشی رفاهی ویژه فرهنگیان در تمامی شهرستان های استان تجهیز و راه اندازی شده، افزود: تکریم معلم مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان است.

اسکندری نسب از آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین و موثرترین دستگاه اجرایی کشور از نظر سرمایه های اجتماعی، انسانی و فیزیکی نام برد و گفت: در چند سال اخیر در استان از همه ظرفیت ها برای راه اندازی و تجهیز مکان های آموزشی، درمانی و رفاهی فرهنگیان استفاده شده است.

بر پایه این گزارش، مرکز کپری  آموزشی – رفاهی فرهنگیان شهرستان قلعه گنج در زمینی به مساحت بیش از ۱۰ هزار متر مربع و زیربنای ۳۹۶ متر مربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان از محل درآمد های اختصاصی اداره کل آموزش و پرورش استان به بهره برداری رسید.

شایان ذکر است؛ مرکز آموزشی – رفاهی فرهنگیان شهرستان قلعه گنج به صورت کپری( بومی) ساخته شده و ظرفیت پذیرش و اسکان ۳۶ نفر را در ۱۲ سوئیت دارد.

انتهای پیام




مرکز کپری آموزشی- رفاهی فرهنگیان قلعه‌گنج افتتاح شد

منبع:ایـسنا
? مرکز کپری آموزشی- رفاهی فرهنگیان قلعه‌گنج افتتاح شد