مرکز مشاورۀ حوزۀ صنایع خلاق در کرمان راه‌اندازی شود

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های قانونی خوبی برای شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان فراهم شده است،گفت:«پیشنهاد می‌شود مرکز مشاورۀ حوزۀ صنایع خلاق در کرمان راه‌اندازی شود». محمدمهدی فداکار افزود:«مدت زمان فعالیت صنایع خلاق و نو در کشور جدید است و حدود هفت سال است که وارد بازار بورس و بازار […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های قانونی خوبی برای شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان فراهم شده است،گفت:«پیشنهاد می‌شود مرکز مشاورۀ حوزۀ صنایع خلاق در کرمان راه‌اندازی شود».

محمدمهدی فداکار افزود:«مدت زمان فعالیت صنایع خلاق و نو در کشور جدید است و حدود هفت سال است که وارد بازار بورس و بازار سرمایه شده و به تدریج زیرساخت‌های آن فراهم شده است».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،وی ۱۴ مردادماه در هشتادوهفتمین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان با موضوع بررسی ظرفیت‌‌های استان در حوزۀ صنایع خلاق با اشاره به اینکه فراهم شدن زیرساخت کارهای جدید و نو،زمان‌بر است،اما باید تلاش کرد هرچه سریعتر این بستر فراهم شود،بیان کرد:«در خصوص تخصیص‌ها و تبصرۀ ۱۸ باید گفت که تخصیص‌ها در اختیار استان نیست،اما در زمینۀ تسهیلات و وام‌ها کمک خواهیم کرد».

استاندار کرمان افزود:«در خصوص صندوق پژوهش و فناوری سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی در استان کرمان با شرکت‌ها هماهنگی لازم انجام شده و اعتبار آن که یک‌هزار میلیارد تومان است که به کمک ظرفیت جهش تولید در حال شکل‌گیری است».

فداکار با اشاره به اینکه پروژه‌های خلاق در معاونت علمی و فناوری در حال انجام است،یادآور شد:«ظرفیت‌های قانونی خوبی برای شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان فراهم شده است». /پ




مرکز مشاورۀ حوزۀ صنایع خلاق در کرمان راه‌اندازی شود

منبع:خبر کرمان
?

مرکز مشاورۀ حوزۀ صنایع خلاق در کرمان راه‌اندازی شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی