شهباز حسن‌پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:

مرکز جامع سلامت پریرخ؛ گامی مهم در جهت ارتقای سلامت مردم کرمان

در مراسمی با شکوه و با حضور شهباز حسن‌پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مرکز خیرساز خدمات جامع سلامت پریرخ با متراژ ۵۱۲ مترمربع در بلوار هوانیروز افتتاح گردید.

به گزارش نذیر کرمان: در اقدامی خداپسندانه و ارزشمند، مرکز خیرساز خدمات جامع سلامت پریرخ با مساحت ۵۱۲ مترمربع و امکانات پیشرفته، با حضور شهباز حسن‌پور، نماینده مردم کرمان و راور، به بهره‌برداری رسید.

این مرکز مجهز، با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم منطقه و ارتقای سطح سلامت جامعه، توسط خیرین نیک‌اندیش احداث شده است.

حسن‌پور نماینده مردم کرمان و راور در این مراسم با ابراز خرسندی از افتتاح این مرکز، ضمن تقدیر و تشکر از خیرین سلامت، گفت: «انجام کارهای خیر، تجلی ذات مقدس خداوند است و خیرین حوزه سلامت تمام سرمایه خود را در راه ارتقای سطح سلامت شهرستان و کمک به هم نوع خود اهداء نموده‌اند. حوزه سلامت به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی امر توسعه در کشور است و خیرین سلامت ما نقش تاثیرگذار و مهمی در تامین و ارتقای سطح سلامت در جامعه دارند.»

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از تلاش‌های خیرین و حمایت‌های نماینده مردم، بر اهمیت مشارکت خیرین در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی تاکید کرد.

افتتاح مرکز سلامت پریرخ، گامی مهم در راستای تحقق عدالت سلامت و دسترسی آسان مردم به خدمات بهداشتی و درمانی است. این مرکز با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت، به بهبود سلامت مردم منطقه کمک شایانی خواهد کرد.

 

#شهباز_حسنپور #کرمان #سلامت #خیرین #مرکز_سلامت_پریرخ