مرز مهران پرتردد ترین مرز کشور است

به گزارش نذیر کرمان از ایلام؛ سردار”احمدرضا رادان ” در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران مستقر در پایانه شهید سلیمانی اظهار داشت: تا به امروز بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از زائران  در سلامت و امنیت کامل به کشور عزیزمان بازگشته اند. وی با تاکید بر اینکه تمهیدات […]



به گزارش نذیر کرمان از ایلام؛ سردار”احمدرضا رادان ” در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران مستقر در پایانه شهید سلیمانی اظهار داشت: تا به امروز بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از زائران  در سلامت و امنیت کامل به کشور عزیزمان بازگشته اند.

وی با تاکید بر اینکه تمهیدات پلیس برای عدم ایستایی زائران در مرزهای ایران و عراق اندیشیده شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد، اضافه کرد:توصيه پلیس به زائرانی که از خودروهاي شخصي برای مراجعه به مرزهاي اربعینی استفاده کرده اند، این است پس از ورود به کشور مدتی را استراحت کرده و پس از رفع خستگی  به سمت شهرهای مقصد حرکت کنند.

این مقام ارشد انتظامي کشور  با اشاره به سهم ۵۰ درصدی ترددات زائران در مرز مهران، گفت: مرزهای شلمچه، خسروی ، چذابه ، باشماق و تمرچین بعد از مهران به ترتیب بیشترین تردد زائران را ثبت کرده اند.

سردار رادان پرتردد ترین مرز در بین مرزهای ۷ گانه را  مرز مهران عنوان کرد و گفت:پلیس تا زمان بازگشت همه زائران از سفر اربعین به آنان خدمات رسانی می کند.

وی با اشاره به تردد بالای زائران از مرز مهران گفت: سایر مرزهای اربعینی نیز آماده پذيرايي و استقبال از زائران هستند و این عزیزان می توانند در صورت تمایل به دیگر مرز ها مراجعه کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار کرد: پیش بینی ما این است طی یک یا دو روز آینده روزهای طوفانی تردد زائران  در ورود و خروج را  داشته باشیم و همه تمهیدات لازم برای استقبال از زائران نیز اندیشیده شده است.


مرز مهران پرتردد ترین مرز کشور است

منبع: بــرنا
? مرز مهران پرتردد ترین مرز کشور است