مردم کرمان دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند

کرمان- رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه مردم شریف کرمان در دور دوم انتخابات حضور پررنگ تری دارند، گفت: در مجموع شاهد این هستیم که مردم دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی صبح جمعه با حضور در گلزار […]



کرمان- رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه مردم شریف کرمان در دور دوم انتخابات حضور پررنگ تری دارند، گفت: در مجموع شاهد این هستیم که مردم دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی صبح جمعه با حضور در گلزار شهدای کرمان و شعبه اخذ رأی در جوار قبر شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: انتخابات دور دوم ریاست جمهوری مهم‌تر از دور اول است.

وی افزود: حتی یک رأی در نتیجه آرا و سرنوشت کشور تأثیرگذار است در حالی که در دور اول معیار اینگونه نبود.

حمیدی بیان کرد: به نظر می‌رسد مردم شریف کرمان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حضور پررنگ‌تر و باشکوه‌تری دارند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در ساعات ابتدایی جمعه ۱۵ تیرماه، شاهد صف‌های طولانی در شعب اخذ رأی کرمان هستیم.

وی همچنین گفت: در ساعات ابتدایی روز، شورای قضائی استان، کانون وکلا، بسیج حقوقدانان و کارشناسان و مردم شریف کرمان در این همایش بزرگ ملی حضور پیدا کردند.

حمیدی ادامه داد: کارکنان دستگاه قضائی استان کرمان در جوار قبر شهید حاج قاسم سلیمانی و در رأی گیری که وظیفه شرعی و قانونی است، شرکت، با آرمان‌های شهدا پیمان بسته و نقش خود را در عزت آفرینی کشور ایفا کردند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: تبلیغات منفی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ۴۵ ادامه دارد.

وی افزود: علی رغم تمام تبلیغات، تهدیدات و اقدامات دشمنان، مردم همیشه در انتخابات حضور چشمگیری داشته‌اند.

حمیدی تصریح کرد: حضور مردم در برهه‌های حساس و تاریخی نشان می‌دهد که مردم تحت تأثیر القائات و تبلیغات دشمنان قرار نخواهند گرفت.

وی ادامه داد: ممکن است حضور مردم در برخی موارد شدت و ضعف‌هایی داشته باشد، اما در مجموع شاهد این هستیم که مردم دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: نتیجه این حضور پررنگ مردم در انتخابات، زدن تو دهنی به بدخواهان و دشمنان نظام مقدس جمهوری ایران اسلامی است.

کد خبر ۶۱۵۷۳۴۲


مردم کرمان دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند

منبع: مــهر
? مردم کرمان دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند