مردم و مسئولان یک‌صدا برای مشارکت در انتخابات

مردم و مسئولان استان کرمان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری از همه آحاد ملت ایران خواستند تا با حضوری بی‌نظیر، رئیس جمهوری اصلح را انتخاب کنند. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ انتخابات در همه مجامع بین‌المللی نمادی از دموکراسی است، نمادی از یک ملت که با تمام آگاهی و درک خود […]



مردم و مسئولان استان کرمان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری از همه آحاد ملت ایران خواستند تا با حضوری بی‌نظیر، رئیس جمهوری اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ انتخابات در همه مجامع بین‌المللی نمادی از دموکراسی است، نمادی از یک ملت که با تمام آگاهی و درک خود نسبت به وضعیت جامعه پا در صحنه انتخاب گذاشته و شایسته‌ترین افراد را برای تصدی مناصب برمی‌گزینند.

اکنون بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی مردم ایران بار دیگر باید پا در صحنه‌ای می‌گذارند و فردی را به‌عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌کنند که مسیر این شهید عالی‌قدر را ادامه داده و کارهای نیمه تمام را به سرانجام برساند.

اما در این انتخابات نکته‌ای که حائز اهمیت است، توجه ویژه به شاخص‌های تراز یک رئیس جمهور است زیرا خدمات سه ساله آیت‌الله رئیسی این ویژگی‌ها را که سال‌ها فراموش شده بود، ارتقا داد.

امروز مردم بیش از هر زمان دیگری می‌دانند از رئیس جمهور دولت چهاردهم چه می‌خواهند و با همین بصیرت پا در عرصه انتخابات گذاشته و انتخابی اصلح داشته باشند.

اگرچه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود به‌مناسبت عید غدیرخم حجت را بر مردم و مسئولان تمام کرده و شاخص‌های فرد اصلح و نحوه به‌کارگیری مسئولان آینده را متذکر شدند.

اینک وقت آن رسیده است که با کنار گذاشتن تعصبات حزبی و جناحی امور مملکت را به دست شخصی بسپاریم که برای خدمت به مردم آمده است و نه برای سوءاستفاده از قدرتی که در اختیار دارد.

در این مدت کوتاه پس از شهادت رئیس جمهور هجمه‌های بسیاری برای منصرف کردن مردم از شرکت در انتخابات وارد شد و سعی کردند که کاندیداهای اصلح را تخریب کنند اما مردم همیشه در صحنه ایران این‌بار هم با مشتی کوبنده پاسخ دشمنان را می‌دهند و بهترین گزینه را راهی دفتر ریاست جمهوری می‌کنند.

مردم و مسئولان استان کرمان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری از همه آحاد ملت ایران خواستند تا با حضوری بی‌نظیر، رئیس جمهوری اصلح را انتخاب کنند.

آثار مشارکت در انتخابات همچون آثار معجزه است

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی کشاورزی در گفتگو با خبرنگار نذیر کرمان اظهار کرد: یک رئیس‌ جمهور تراز از نگاه امام خمینی‌(ره) دارای دو ویژگی مهم است که عبارت است از تعهد و تدین که به دو قسمِ ویژگی‌های ایجابی و ویژگی‌های سلبی تقسیم و رهنمون می‌شود.

امام جمعه سهرستان ارزوئیه افزود: انتخابات و مشارکت حداکثری همان آثار معجزه را در کشور ما دارد زیرا پایه امنیت کشور ما بر دوش مردم نهاده شده است، ما کشوری نیستیم که امنیت‌مان به وسیله زورگویان عالم تأمین بشود، امنیت ما از روز اول پیروزی انقلاب و قبل از آن که مردم در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کردند و شهید و مجروح و زندانی و تبعید می‌شدند بر دوش مردم بوده است، پس انتخابات و مشارکت حداکثری آثارش مانند آثار معجزه است.

انتخابات یکی از مولفه‌های اقتدار در کشور است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی توکلی در گفتگو با خبرنگار ما رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان بیان کرد: اقتدار هر کشوری مولفه‌هایی دارد که هر کدام از آن‌ها به‌اندازه اثرشان می‌توانند در اقتدار نقش داشته باشه هرچه اقتدار بیش‌تر باشد، تضمین امنیت داخلی و خارجی بیش‌تر خواهد بود.

 
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان ادامه داد: یکی از این مؤلفه‌ها، حضور مردم در تمامی صحنه‌های سیاسی کشور است، مسئله‌ای که دشمنان از ابتدا تلاش کردند که این مهم را کم‌رنگ کنند تا بین نظام و مردم فاصله ایجاد کنند.
 
وی بیان کرد: دشمن همواره به‌دنبال این است که ابتدا این مؤلفه‌ها را در یک کشور از بین ببرد و سپس به آن کشور حمله کند و طبیعی است که دشمنان از سازمان‌های بین‌المللی که نام حقوق بشر را یدک می‌کشند، استفاده می‌کنند.

بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی تراز خدمتگزاری در نظام اسلامی ارتقاء یافت

مهدی تقوی رفسنجانی در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی تراز خدمتگزاری در نظام اسلامی ارتقاء پیدا کرده است و هرکسی هم که قرار است جایگاه خدمت را کسب کند با شاخص شهید جمهور توسط جمهور که همان مردم و ملت هستند ارزیابی می‌شود.

 
وی افزود: نامزدهایی که امروز به عرصه آمدند و بعد از تأیید صلاحیت‌هایی که صورت گرفت، برنامه‌های خود را به ملت ارائه کردند و مردم بعد از دیدن برنامه‌های آنان رای خود را به صندوق خواهند انداخت و رئیس جمهور جدید را معرفی خواهند کرد.
 
عضو هیات علمی دانشگاه ولیعصر(عج) به مشارکت ۵۰ درصدی مردم در دوره سیزدهم انتخابات مجلس اشاره و تأکید کرد: این درصد از حضور مردمی تقریباً با میزان مشارکت در دوره قبلی ریاست جمهوری طی سه‌ سال قبل برابر بود و شاید اختلاف یک تا دو درصدی را داشت.

مهم‌ترین ویژگی یک رئیس جمهور مردمی‌ بودن اوست

یک شهروند کرمانی در این رابطه به خبرنگار نذیر کرمان گفت: من در طول زندگی‌ام از زمان سازندگی گرفته تا دولت شهید رئیسی همواره رأی داده‌ام و عملکرد رئیس جمهورها را در زندگی و در سفره خانواده دیده‌ام، اما بگذار بگویم هیچ‌چیز بالاتر از این نیست که رئیس جمهور مردمی باشد.

 
وی ادامه داد: وقتی فردی مردمی باشد حواسش به سفره مردم است، می‌داند شرمنده بودن چیست؛ برای من این موضوع مهم است.

این شهروند در ادامه توضیح داد: البته من معتقدم خیلی چیزها می‌تواند به سفره ما ربط داشته باشد، از سیاست گرفته تا برنامه‌های اداره کشور می‌تواند در سفره مردم دخالت کند.

رئیس جمهور دین داشته باشد، مابقی‌اش تمام

شهروندی دیگری ابراز کرد: اقتصاد مهم‌ترین دغدغه مردم است البته در این مناظره‌ها هر یک از این ۶ کاندیدی در خصوص اقتصاد و برنامه‌های‌شان صحبت کرده‌اند اما می‌دانی چه چیزی می‌ماند؟ این‌که فرد پای حرفش بیایستد و عمل کند.

 
این مغازه‌دار کرمانی بیان کرد: رئیس جمهوری که دین داشته باشد مابقی ویژگی‌های یک فرد لایق را دارد، کسی دین داشته باشد آن‌ وقت ۲۴ ساعته تلاش می‌کند، نیروها و افرادی دین‌دار را در کنار خود نگه‌می‌دارد و مطمئناً مردم هم از او راضی خواهند بود.

امید داریم که امروز هشتم تیرماه ۱۴۰۳ مردم ایران با قدرت وارد معرکه شده و اصلح‌ترین فرد را برای تصدی منصب ریاست جمهوری انتخاب کنند.

انتهای خبر/س

 


مردم و مسئولان یک‌صدا برای مشارکت در انتخابات

منبع:آرمـان
? مردم و مسئولان یک‌صدا برای مشارکت در انتخابات