مردم و مدیران کرمان به مهمانی لاله‌ها رفتند

کرمان–فت فتو– آیین مهمانی لاله‌ها عصر پنجشنبه و همزمان با دهه مبارک فجر بهانه ای شد برای ادای احترام مردم و مدیران کرمان به مقام شامخ شهدا و گلباران گلزارشهدا از جوار مزار شهید سلیمانی که با حال و هوای خاصی همرا بود. به گزارش فت فتو، در روز «انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، ایثار […]

کرمانفت فتو– آیین مهمانی لاله‌ها عصر پنجشنبه و همزمان با دهه مبارک فجر بهانه ای شد برای ادای احترام مردم و مدیران کرمان به مقام شامخ شهدا و گلباران گلزارشهدا از جوار مزار شهید سلیمانی که با حال و هوای خاصی همرا بود.

به گزارش فت فتو، در روز «انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت» آیین مهمانی لاله‌ها با حضور استاندار کرمان و فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد. 

مردم و مدیران <a href=کرمان به مهمانی لاله‌ها رفتند” height=”467″ src=”https://img9.irna.ir/d/r2/2022/02/03/3/169429393.jpg?ts=1643905058347″ width=”700″>

استاندار کرمان و سایر مدیران به همراه افشار مختلف مردمی به مقام شامخ شهدا، شهیدان حاج قاسم سلیمانی ، پورجعفری و دیگر شهیدان آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد. 
در این مراسم فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران، خانواده معزز ایثارگران و اقشار مختلف مردم حضور داشتند. 
امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه جنوبشرق ارتش در سخنانی به تشریح نقش دلاورمردان ارتشی در پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت. 
گل افشانی قبور مطهر شهدا توسط بالگردهای هوانیروز از دیگر برنامه ها بود.




مردم و مدیران کرمان به مهمانی لاله‌ها رفتند

منبع: ایرنـا
? مردم و مدیران کرمان به مهمانی لاله‌ها رفتند