مردم نگران کمبود میوه تنظیم بازار عید نباشند

استاندار کرمان در بازدید از سردخانه‌های میوه عید نوروز در جنوب استان گفت: به اندازه نیاز میوه ذخیره شده است. علی زینی وند گفت: حتی احتمال روند کاهشی قیمت میوه تا پایان زمان توزیع میوه تنظیم بازار در ایام عید نیز وجود دارد. او با بیان اینکه کارگروه تنظیم بازار استان قیمت میوه شب عید […]

استاندار کرمان در بازدید از سردخانه‌های میوه عید نوروز در جنوب استان گفت: به اندازه نیاز میوه ذخیره شده است.

علی زینی وند گفت: حتی احتمال روند کاهشی قیمت میوه تا پایان زمان توزیع میوه تنظیم بازار در ایام عید نیز وجود دارد.

او با بیان اینکه کارگروه تنظیم بازار استان قیمت میوه شب عید را مشخص کرده و با متخلفان و عرضه میوه برخلاف قیمت‌های تعیین شده نیز برخورد می‌کند می گوید: قیمت گذاری میوه تنظیم بازار ایام عید توسط کمیته تنظیم بازار استان به ریاست استاندار مشخص می‌شود لذا همه دستگاه‌ها ملزم به تبعیت از این قانون هستند.

به گفته زینی وند هرگونه تخطی از این موضوع خلاف قانون است و برخورد قانونی می‌شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه قیمت گذاری‌ها برای میوه شب عید باید زیر قیمت کف بازار باشد، قیمت هر کیلو پرتقال را در شمال استان ۱۳ هزار تومان و در جنوب کرمان ۱۱ هزار تومان به ازای هر کیلو عنوان کرد.

او همچنین قیمت سیب درختی را به ازای هر کیلو در جنوب کرمان ۱۲ هزار تومان اعلام کرد و از برخورد قانونی با گران فروشان میوه تنظیم بازار ایام عید خبر داد.

استاندار کرمان با بیان اینکه مردم نگران کمبود میوه تنظیم بازار عید نباشند، گفت: میوه مورد نیاز مردم به اندازه کافی در سردخانه‌ها ذخیره سازی شده لذا مردم نگران این موضوع نباشند.

او می گوید: تمهیدات لازم برای توزیع سراسری میوه در تمامی نقاط استان توسط سازمان تعاون روستایی برنامه ریزی و از امروز اجرایی شده است.

زینی وند گفت: شبکه توزیع به گونه‌ای برنامه ریزی شده تا ساکنان روستا‌ها نیز از میوه عرضه شده برای شب عید بهره‌مند شوند.

در این سردخانه‌ها در کرمان ۱۶۰ تن پرتقال و ۱۱۰ تن سیب درختی ذخیره شده و درحال توزیع در جنوب استان است.

فت فتو کرمان کرمان




مردم نگران کمبود میوه تنظیم بازار عید نباشند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? مردم نگران کمبود میوه تنظیم بازار عید نباشند