مردم رعایت اخلاق را در کاندیداها درنظر می‌گیرند

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان گفت: مردم قطعاً در کنار رصد برنامه‌ نامزدهای ریاست جمهوری، مقوله اخلاق را مدنظر قرار می‌دهند. حجت‌الاسلام والمسلمین عباس توان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به واکنش مشاور فرهنگی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در پخش زنده با تأکید بر اینکه این اقدام […]



رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان گفت: مردم قطعاً در کنار رصد برنامه‌ نامزدهای ریاست جمهوری، مقوله اخلاق را مدنظر قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس توان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به واکنش مشاور فرهنگی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در پخش زنده با تأکید بر اینکه این اقدام بی‌اخلاقی بود، گفت: حرکت صورت گرفته از سوی مشاور یکی از نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که به‌عنوان استاد دانشگاه معرفی شد، خلاف اخلاق بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان ادامه داد: این اقدام در جامعه ما تأثیر بسیار منفی می‌گذارد؛ چراکه امروزه بیش از هر چیز، به اخلاق نیاز داریم، کسی که استاد دانشگاه، کارشناس و مشاوره نامزد ریاست جمهوری است و این‌گونه برخورد می‌کند، نشان از خلاف اخلاق بودن آن دارد و به‌عنوان حرکت ناشایست در جامعه معرفی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مناظره بین ۶ نامزد ریاست جمهوری ابراز کرد: مناظره اول نسبت به مناظره‌های انتخاباتی دیگر، اخلاقی‌تر بود؛ اما در عین حال نامزدهای ریاست جمهوری باید در نظر داشته باشند تا در مناظره‌ها مواضع و برنامه‌های خود را بیان کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس توان ابراز کرد: بخشی از تاریخ و تمدن یک کشور، افرادی هستند که به‌عنوان الگو معرفی می‌شوند که مردم این افراد را قبول دارند و باورها، مشی و اخلاق آن‌ها را تأیید و آیندگان این افراد را به‌عنوان الگو قرار می‌دهند و سعی می‌کنند، و با مرام آنان حرکت کنند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان تأکید کرد: نامزدهای ریاست جمهوری از وارد شدن به مسائل خصوصی، دروغ و تهمت، گمانه‌زنی‌ها پرهیز کنند و اظهارات خود را براساس مسائلی که رسانه‌ای مطرح کرده است، بیان نکنند.

وی با بیان اینکه بنده در مسائل سیاسی رویکرد اخلاقی دارم و افراد و منش آنان را پیوست فرهنگی قرار می‌دهم، خاطرنشان کرد: در کنار دیدگاه‌هایی که وجود دارد، حتماً بحث اخلاق را مدنظر قرار می‌دهم و مردم نیز قطعاً در کنار رصد برنامه‌ نامزدهای ریاست جمهوری، مقوله اخلاق را مدنظر قرار می‌دهند.

انتهای خبر/م


مردم رعایت اخلاق را در کاندیداها درنظر می‌گیرند

منبع:آرمـان
? مردم رعایت اخلاق را در کاندیداها درنظر می‌گیرند