مردم در سالگرد شهادت شهید سلیمانی حماسه آفریدند

کرمان – امام جمعه کرمان ضمن تشکر از مردم به دلیل شرکت در مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: حماسه ای که در کرمان خلق شد دشمن را نا امید کرد. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی در […]

کرمان – امام جمعه کرمان ضمن تشکر از مردم به دلیل شرکت در مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: حماسه ای که در کرمان خلق شد دشمن را نا امید کرد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان اظهارداشت: در هفته گذشته شاهد حضور گسترده زائران و مردم کرمان در گلزار شهدای کرمان بودیم.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ شهادت در جامعه جاری است گفت: همین فرهنگ ایثار و شجاعت است که دشمن را در سال‌های اخیر با شکست مواجه کرده است و شهید سلیمانی در کنار مردم داری و اخلاصی که داشت شجاعانه با دشمن مقابله کرد و مردم قدر این زحمات را می‌دانند.

امام جمعه کرمان گفت: حماسه‌ای که در کرمان خلق شد دشمن را نا امید کرد و نشان داد مردم پای انقلاب و نظام هستند.

وی با اشاره به نقش والای زنان در جامعه بیان کرد: در اسلام بالاترین درجات و ارزش گذاری برای زنان شده است و جایگاهی با ارزش و رفیع برای زنان تعریف شده است.

امام جمعه کرمان ادامه داد: دشمن سعی دارد با ترویج ولنگاری در جامعه آرامش و امنیت زن در جامعه را خدشه دار کند.

وی گفت: تقویت ارزش‌ها و ترویج مکتب سلیمانی می‌تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند و موجب تقویت جبهه مقاومت در منطقه شود.

وی اتحاد همه کشورهای مسلمان در مقابل استکبار را مهمترین خواسته و هدف شهید سلیمانی دانست و گفت: دهه مقاومت نشان داد که ملت‌های منطقه بیدار هستند و دشمن دقیقاً از همین امر هراس دارد.

کد خبر ۵۶۷۴۹۸۱




مردم در سالگرد شهادت شهید سلیمانی حماسه آفریدند

منبع: مــهر
? مردم در سالگرد شهادت شهید سلیمانی حماسه آفریدند