مردم از برگزاری اجلاسیه پیرغلامان مطلع شوند

استاندار کرمان گفت: مردم از برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی مطلع شوند و از برنامه‌هایی که به‌صورت مستقیم پخش می‌شود، استفاده کنند. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان» علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در این نشست بر هماهنگی و همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هر چه بهتر این رویداد معنوی […]



استاندار کرمان گفت: مردم از برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی مطلع شوند و از برنامه‌هایی که به‌صورت مستقیم پخش می‌شود، استفاده کنند.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان» علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در این نشست بر هماهنگی و همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هر چه بهتر این رویداد معنوی و فرهنگی تاکید کرد.

وی گفت: روز سه‌شنبه ۹ مردادماه جاری ورود مهمانان به کرمان خواهد بود و عصر همان روز به زیارت گلزار شهدا مشرف شده و مراسم افتتاحیه اجلاسیه شامگاه ۹ مردادماه برگزار خواهد شد.

بیگ‌زاده بیان کرد: ۱۰ مردادماه همایش شعر آئینی با حضور پیرغلامان و خادمان حسینی در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار می‌شود.

معاون استاندار کرمان با اشاره به حضور قریب به ۵۰۰ نفر مهمان داخلی و خارجی در بیست و یکمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی افزود: عصر ۱۰ مرداد‌ماه حضور پیرغلامان را در ۳۲ منزلی خواهیم داشت که روضه خانگی برگزار می‌کنند.

وی بیان کرد: مراسم اختتامیه اجلاسیه نیز شامگاه پنج‌شنبه ۱۱ مردادماه برگزار می‌شود.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این نشست گفت: باید مردم از برگزاری اجلاسیه مطلع شوند و از برنامه‌ها و مراسمی که به‌صورت مستقیم پخش می‌شود، استفاده کنند.

وی با تاکید بر فضاسازی شهری افزود: رسانه‌ها به این اجلاسیه بپردازند و با توجه به اینکه سه مورد از مکان‌هایی که برنامه‌های اجلاسیه پیرغلامان حسینی برگزار می‌شود، مربوط به شهید سلیمانی است (گلزار شهدا، بیت‌الزهرا و حسینیه ثارالله کرمان)، باید به این موارد به‌صورت ویژه پرداخته شود.

فداکار در پایان با اشاره به اینکه شرکت‌های معدنی استان کرمان در پشتیبانی برگزاری اجلاسیه همکاری داشته‌اند، افزود: باید همه هماهنگ باشیم و از برکات این اجلاسیه استفاده کنیم.

همچنین محسن تویسرکانی شهردار کرمان در این جلسه با اشاره به اینکه همکاران ما پای کار برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی هستند، گفت: بیلبوردهای تبلیغاتی اجلاسیه از امروز در قریب به ۲۰ نقطه اصلی شهر نصب خواهد شد.

رحمان جلالی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز با اشاره به برنامه‌ریزی و آمادگی کمیته‌های مختلف برای برگزاری اجلاسیه، بر آمادگی کامل زیرساخت‌های استان تاکید کرد.

منبع: ایسنا
انتهای خبر/ پسند


مردم از برگزاری اجلاسیه پیرغلامان مطلع شوند

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? مردم از برگزاری اجلاسیه پیرغلامان مطلع شوند