مرحلۀ دوم هوشمندسازی یارانۀ نان مردادماه آغاز می‌شود

فردای کرمان – گروه اقتصاد: مشاور وزیر اقتصاد گفت:«دستورالعمل‌های مرحلۀ دوم هوشمندسازی یارانۀ نان تهیه شده و پس از نهایی شدن و ابلاغ به نانوایی‌ها در ماه جاری آغاز می‌شود». محمد جلال افزود:«در مرحلۀ نخست از نظر تعداد نصب کارتخوان‌ها حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد و از نظر تعداد تراکنش‌ها بیش از ۹۵ درصد تراکنش‌های […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: مشاور وزیر اقتصاد گفت:«دستورالعمل‌های مرحلۀ دوم هوشمندسازی یارانۀ نان تهیه شده و پس از نهایی شدن و ابلاغ به نانوایی‌ها در ماه جاری آغاز می‌شود».

محمد جلال افزود:«در مرحلۀ نخست از نظر تعداد نصب کارتخوان‌ها حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد و از نظر تعداد تراکنش‌ها بیش از ۹۵ درصد تراکنش‌های فروش نان در کشور تحت پوشش این طرح ملی است و روزانه بیش از ۶٫۷ میلیون تراکنش در قالب ۶ میلیون کارت یکتا در حال ثبت در سامانه است و بیش از ۹۸ میلیون قرص نان در سامانه،ثبت و به فروش می‌رسد».

وی ادامه داد:«کلیت مرحله دوم هوشمندسازی یارانۀ نان این است که مفهوم سهمیۀ آرد صرفاً بر پایۀ مجوز،موضوعیت خود را از دست بدهد و اختصاص آرد یارانه‌ای یا به تعبیر دیگر دسترسی به یارانۀ آرد،منوط به عملکرد تولید نان شود».

به گزارش فردای کرمان به نقل از تسنیم سراسری،مشاور وزیر اقتصاد و دارایی بیان کرد:«در مرحلۀ دوم هوشمندسازی یارانۀ نان شاهد صرفه‌جویی‌های ناشی از اجرای این طرح ملی خواهیم بود». /پ




مرحلۀ دوم هوشمندسازی یارانۀ نان مردادماه آغاز می‌شود

منبع:خبر کرمان
?

مرحلۀ دوم هوشمندسازی یارانۀ نان مردادماه آغاز می‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی