مراقب قیمت‌ها در کف بازار باشید

فت فتو/کرمان امام جمعه کرمان خطاب به مردم و مسئولین گفت: در این شرایط حساس کشور مراقب قیمت‌ها در کف بازار باشید؛ گاهی شاهد قیمت‌ها و چند نرخی‌هایی هستیم که حاکی از این است که تعزیرات باید به طور جدی‌تر ورود کند. حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در آیین نماز جمعه ۲۰ خرداد ماه در […]

فت فتو/کرمان امام جمعه کرمان خطاب به مردم و مسئولین گفت: در این شرایط حساس کشور مراقب قیمت‌ها در کف بازار باشید؛ گاهی شاهد قیمت‌ها و چند نرخی‌هایی هستیم که حاکی از این است که تعزیرات باید به طور جدی‌تر ورود کند.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در آیین نماز جمعه ۲۰ خرداد ماه در کرمان بیان کرد: اینکه نتیجه ایمان عمل صالح شود و برعکس باید سه امر رعایت شود؛ اول اینکه همه را به سمت خدا دعوت کنند.

وی افزود: دوم و سوم اینکه عمل صالح انجام می‌دهند و در برابر دستورات خداوند تسلیم هستند؛ باید بدانیم توصیه ایمان و عمل صالح در آیات قرآنی به نفع خود ما است و خدا نیازی به آن‌ها ندارد کما اینکه کار بد هم علیه خودمان است.

امام جمعه کرمان ضمن تسلیت به خانواده‌های جان باختگان در حادثه قطار مشهد-یزد عنوان کرد: امیدواریم با دقت بیشتر و با رعایت همه امور از مسئولانی که در این امور می‌توانند نقش ایفا کنند دیگر شاهد این حوادث دلخراش نباشیم.

وی ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) گفت: زندگی حضرت رضا (ع) از زوایای مختلف قابل درس گرفتن است؛ بخشی از زندگی ایشان دلسوزی برای توده مردم است و آن قدر بالا است که حضرت لقب امام رئوف را گرفتند.

علیدادی سلیمانی ادامه داد: زاویه دیگر زندگی ایشان توجه به مبارزه علیه ظالمان است و در حالی که در مرکز حکومت قرار دارند اجازه کوچک‌ترین سوء استفاده‌ای را نمی‌دهند و به همین دلیل نقشه شهادت ایشان در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مطلب دیگر توجه به رهبری و امامت است که ایشان تلاش بسیار کردند که امامت و رهبری را به مردم جامعه بشناسانند. اگر فقط به نقش امامت می‌پرداختند تعدای گمراه می‌شدند به همین دلیل به خوبی هر دو بخش را برای مردم تبیین کردند.

علیدادی سلیمانی اضافه کرد: امامی که افتخار عالم اسلام و ما ایرانی‌ها هست و مفتخریم که مرقد مطهر ایشان در کشور ما باشد هم از طرف دشمنان و هم هوی پرستان به اسم فیلم و هنر هتک حرمت می‌شود؛ البته این قضیه برای امروز و دیروز نیست و دشمنان در تمام طول تاریخ سعی کردند ائمه را هتک حرمت کنند.

امام جمعه کرمان ادامه داد: این بیداری و آگاهی مردم را می‌رساند که با بصیرت کامل با حرکت‌های مشکوک برخورد کنند و ناظران امر هم مراقبت و مواظبت جدی داشته باشند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد رحلت امام عظیم الشان گفت: امسال هم به خوبی دیدیم که این سخنرانی فرازها و درس‌های بسیاری دارد؛ در بخش اول به خوبی بیان فرمودند که امام روح نظام و جمهوری اسلامی است.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه متد امام در گام دوم فراروی ما است و خط و مشی امام باید در دستور کار جدید قرار بگیرد اظهار کرد: مقام معظم رهبری نقشه راه ما را با استفاده از حرکات امام بیان کردند و اصلاً باز کردن ابعاد شخصیتی امام خود پیام‌های فراوانی به همراه دارد.

وی ادامه داد: نکته دیگر اینکه باید به دنبال هویت انقلاب باشیم زیرا دشمن به دنبال هویت زدایی انقلاب است؛ اولین بحث نام امام است که هر روز باید در جامعه پررنگ‌تر شود به خصوص برای نسل‌هایی که امام را ندیدند.

امام جمعه کرمان اضافه کرد: نفوذ فرهنگی آن هم به سبک زندگی غربی در میان ما یکی دیگر از بحث‌هایی است که در هویت زدایی انقلاب تأثیر جدی دارد و با کمال تأسف برخی مصداق‌های زندگی غربی در جامعه دیده می‌شود و نه مسئولین و نه جامعه در مقابل آن واکنشی نشان نمی‌دهند.

وی تأکید کرد: القای بن بست بودن کشور یکی دیگر از اهدای دشمن است؛ کسانی که مدعی انقلابی بودن هستند باید خود را با امام حاضر جامعه منطبق کنند و بدانند هر چه امام حاضر انقلاب

امام جمعه کرمان خطاب به فعالان سیاسی، انقلابی و اجتماعی گفت: هر کسی باید رفتار و گفتار خودش را با مقام معظم رهبری تطبیق دهد و اول باید رفتار خودش را درست کند و به ضعف‌ها و ایرادهای خودش هم مانند ضعف‌های دیگران توجه کند.

وی خطاب به مردم و مسئولین گفت: در این شرایط حساس کشور مراقب قیمت‌ها در کف بازار باشید؛ گاهی شاهد قیمت‌ها و چند نرخی‌هایی هستیم که حاکی از این است که تعزیرات باید به طور جدی‌تر ورود کند.

انتهای پیام




مراقب قیمت‌ها در کف بازار باشید

منبع: ایـسنا
? مراقب قیمت‌ها در کف بازار باشید