مراسم هفتمین روز درگذشت محمدرضا حجتی کرمانی برگزار شد

نذیر کرمان/کرمان مراسم هفتمین روز درگذشت محمدرضا حجتی کرمانی برادر حاج شیخ محمدجواد حجتی کرمانی عصر امروز ۱۴ اردیبهشت ماه با حضور اقشار مختلف مردم در مهدیه شهدای صاحب الزمان(عج) کرمان برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، در این مراسم که با تلاوت قرآن و مداحی همراه بود، حجت الاسلام و المسلمین محسن سالارکیا استاد […]

نذیر کرمان/کرمان مراسم هفتمین روز درگذشت محمدرضا حجتی کرمانی برادر حاج شیخ محمدجواد حجتی کرمانی عصر امروز ۱۴ اردیبهشت ماه با حضور اقشار مختلف مردم در مهدیه شهدای صاحب الزمان(عج) کرمان برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، در این مراسم که با تلاوت قرآن و مداحی همراه بود، حجت الاسلام و المسلمین محسن سالارکیا استاد دانشگاه به بیان ویژگی‌های مومنان از دیدگاه قرآن و اهل بیت و ویژگی‌های شخصیتی مرحوم حجتی و سوابق مبارزاتی این خانواده پرداخت.

همچنین آیت الله حجتی کرمانی طی سخنان کوتاهی از ابراز محبت و همدردی مسئولان و شخصیت‌های سیاسی کشور و استان که با صدور پیام یا حضور در مراسم ابراز همدری کردند، تشکر و قدردانی نمود.

حجتی کرمانی همچنین از هموطنان و اقوام زرتشتی خانواده حجتی کرمانی که با حضور در مراسم ابراز همدردی کرده بودند، قدردانی کرد.

بنابراین گزارش، محمدرضا حجتی کرمانی هفته گذشته در سن ۷۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام




مراسم هفتمین روز درگذشت محمدرضا حجتی کرمانی برگزار شد

منبع: ایـسنا
? مراسم هفتمین روز درگذشت محمدرضا حجتی کرمانی برگزار شد