مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی باید برای دنیا الگو باشد

فت فتو/کرمان جانشین ستاد دومین سال شهادت سردار سلیمانی گفت: مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی باید برای دنیا الگو باشد و بدرخشد. “حمیدرضا مقدم فر” ظهر امروز ۱۰ آبان ماه در جلسه برنامه ریزی دومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور زینب سلیمانی در کرمان برگزار شد، گفت: کرمان عزیز […]

فت فتو/کرمان جانشین ستاد دومین سال شهادت سردار سلیمانی گفت: مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی باید برای دنیا الگو باشد و بدرخشد.

“حمیدرضا مقدم فر” ظهر امروز ۱۰ آبان ماه در جلسه برنامه ریزی دومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور زینب سلیمانی در کرمان برگزار شد، گفت: کرمان عزیز بود اما شرافت مضاعف به واسطه حاج قاسم پیدا کرد و امیدواریم هر سال مراسم سالگرد حاج قاسم مردمی تر و بهتر از سال های قبل برگزار شود.

وی این جلسه برنامه ریزی را اولین جلسه رسمی دانست و بیان کرد: جلسه یادبود شهید سلیمانی صرفا مراسم سردار بزرگ و خادم کشور و ملت نیست بلکه شهادت شهید سلیمانی نشان داد که انقلاب زنده است.

جانشین ستاد دومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: باید روی این موضوع کار کنیم که دشمن همه توان خود را به کار گرفت که نشان دهد مردم از نظام و رهبری دلسرد و جدا شده اند اما همه مردم از همه قشرها بعد از شهادت سردار عشق ورزی و ارادت خود را نشان دادند و ثابت کردند انقلاب زنده است و هر ساله باید این را به رخ دنیا بکشیم و این نماد را به جهان نشان دهیم.

وی با بیان اینکه باید به دنیا و مردم خودمان نشان دهیم که انقلابی در معنای واقعی حاج قاسم است، اظهار کرد: در مکتب حاج قاسم حرف های زیادی وجود دارد و تبیین و تشریح آن وظیفه ماست.

مقدم فر کرمان را سرزمین حاج قاسم دانست و خاطرنشان کرد: باید سالگردهای شهادت حاج قاسم الگو برای دنیا باشد و هر ساله بدرخشد.

به گزارش فت فتو، “زینب سلیمانی” رییس بنیاد مکتب حاج قاسم نیز در این جلسه گفت: برای عرض ادب آمده ام و از همه کسانی که در سالگرد اول اتفاقات خوبی را رقم زدند، تشکر کنم.

وی ادامه داد: سلام بنیاد شهید سلیمانی و خانواده حاج قاسم را به مردم کرمان که واقعا هر چه داریم از محبت و دعای خیر مردم و نگاه عاشقانه آنها به مکتب حاج قاسم است، ابلاغ می کنم و این لطفی است که خدا شامل حال ما کرده است.

انتهای پیام




مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی باید برای دنیا الگو باشد

منبع:ایـسنا
? مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی باید برای دنیا الگو باشد