مراسم اعطای نشان ایمنی منطقه جنوب‌شرق کشور در کرمان برگزار شد

مراسم اعطای نشان ایمنی منطقه جنوب‌شرق کشور با حضور پرنده مدیرکل بازرسی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان کرمان برگزار شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، مراسم اعطای نشان ایمنی منطقه جنوب‌شرق کشور استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان صبح امروز با حضور احمدرضا پرنده مدیرکل بازرسی […]

مراسم اعطای نشان ایمنی منطقه جنوب‌شرق کشور با حضور پرنده مدیرکل بازرسی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان کرمان برگزار شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، مراسم اعطای نشان ایمنی منطقه جنوب‌شرق کشور استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان صبح امروز با حضور احمدرضا پرنده مدیرکل بازرسی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سالن اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمان برگزار شد.

مجتبی مصباح مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در این آیین با بیان اینکه هدف از برگزاری این مراسم نهادینه کردن فرهنگ ایمنی در سطح جامعه است، گفت: الزامی کردن گذراندن دوره‌های آموزشی ایمنی توسط کارگران ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه در واحدهای خرد و کوچک همچنان دچار چالش ایمنی هستیم، افزود: حوزه بازرسی از واحدهای تولیدی و کارگاه‌ها، بسیار اهمیت دارد و انجمن‌ها در این زمینه با ما همکاری دارند و نیاز به بازنگری در ماموریت‌های انجمن‌ها برای ارتقای سطح ایمنی در کارگاه‌ها است.

محمدرضا جهانگیری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان نیز در این آیین اظهار داشت: حدود هزار و ۹۰۰ آموزشگاه خصوصی و دولتی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در استان را انجام می‌دهند و در مهارت آموزی تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: کرمانی‌ها در بخش‌های مختلف صنعت، به صنایع استان افتخار می‌کنند چرا که علاوه بر تولید و ایمنی واحدها در مابقی بخش‌ها نیز کمک اقتصاد و آموزش استان هستند.

۵۲ فرصت سرمایه‌گذاری در استان کرمان احصا شد
آخرین جزئیات از ریزش معدن کرومیت “ارزوئیه”/ تلاش برای نجات ۲ کارگر محبوس ادامه دارد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان با بیان اینکه ارتقای ایمنی بسیار اهمیت دارد، ادامه داد: در دوره‌های مهارت آموزی نیز آموزش ایمنی مورد تاکید است.

وی با اشاره به اینکه هزینه در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آموزی در واقع سرمایه‌گذاری است، بیان کرد: وجود نیروی متخصص و دارای مهارت کاهش حوادث را نیز به دنبال دارد.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




مراسم اعطای نشان ایمنی منطقه جنوب‌شرق کشور در کرمان برگزار شد

منبع: تسنــیم
? مراسم اعطای نشان ایمنی منطقه جنوب‌شرق کشور در کرمان برگزار شد