مراسم اختتامیه سوگواره «بیرق» ۲۶ مهر ماه در زرند برگزار می‌شود | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان رئیس سومین سوگواره استانی عکس عاشورایی «بیرق» از برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد با حضور چهره‌های کشوری و استانی خبر داد. حمید گلستانی امروز ۲۱ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سومین سوگواره استانی هنر عاشورایی بیرق، بیش از ۱۰۰ عکاس از سراسر استان کرمان شرکت کردند و ۵۰۰ عکس دریافت شد. […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس سومین سوگواره استانی عکس عاشورایی «بیرق» از برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد با حضور چهره‌های کشوری و استانی خبر داد.

حمید گلستانی امروز ۲۱ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سومین سوگواره استانی هنر عاشورایی بیرق، بیش از ۱۰۰ عکاس از سراسر استان کرمان شرکت کردند و ۵۰۰ عکس دریافت شد.

وی با بیان اینکه مراسم پایانی سوگواره پنجشنبه ۲۶ مهرماه جاری با حضور عکاسان سراسر استان در زرند برگزار خواهد شد، افزود: در این مراسم از برگزیدگان در هر بخش تجلیل می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند گفت: به منظور بهره‌مندی عکاسان استان از اساتید عکاسی، کارگاه‌های آموزشی در شهرهای کرمان، رفسنجان و زرند به ترتیب در روزهای ۲۴ تا ۲۶ مهرماه برپا می‌شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه آثار برگزیده همزمان با آیین پایانی سوگواره، گفت: در این نمایشگاه که از ۲۶ مهر به مدت ۱۰ روز در نگارخانه شهرداری جنب سینما آزادی شهر زرند برپا می‌شود، ۴۰ اثر از ۲۶ عکاس به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش نذیر کرمان، سومین سوگواره استانی هنر عاشورایی بیرق در رشته عکس و در چهار بخش مستندنگاری، مینیمال، ایثار و مقاومت و موبایل‌گرافی برگزار شد.

انتهای پیام


مراسم اختتامیه سوگواره «بیرق» ۲۶ مهر ماه در زرند برگزار می‌شود

منبع: ایـسنا
? مراسم اختتامیه سوگواره «بیرق» ۲۶ مهر ماه در زرند برگزار می‌شود