مراجعه بیش از ۱۲ هزار مسافر به پست‌های نوروزی هلال‌احمر کرمان

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان با اشاره به اجرای بیست‌ودومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: در این طرح ۱۵پست ثابت و سیار و همچنین ۱۳فضای دوستدار کودک با مشارکت بیش از ۲۵۰ نفر از اعضای […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان با اشاره به اجرای بیست‌ودومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: در این طرح ۱۵پست ثابت و سیار و همچنین ۱۳فضای دوستدار کودک با مشارکت بیش از ۲۵۰ نفر از اعضای جوانان از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا کنون در حال برگزاری است.

وی با اشاره به هشتمین روز از اجرای طرح مذکور خاطرنشان کرد: بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر با نقاط ایمن و اماکن فرهنگی، سیاحتی، تفریحی وغیره توسط اعضای جوانان مستقر در پست راهنمایی شدند.

فلاح با اشاره به فعالیت ۱۴پست دوچرخه سوار و ۲۱ پست پیاده سحاب در نقاط مختلف گردشگری افزود: ۳ هزار و ۶۰ نفر توسط اعضای تیم سحاب با نقاط حادثه خیز و ایمنی در سفر و ۵ هزارو ۱۰۴ نفر با آموزش مهارت‌های ترافیکی در حوزه فضای دوستدار کودک آشنا شدند.

وی با اشاره به اجرای پویش بهرفت در پست‌های نوروزی و پیوستن بیش از ۲ هزار نفر به این پویش، به اجرای پویش ملی چلچراغ و جشنواره رفیق خوشبخت نیز اشاره کرد و افزود: بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر به این پویش و جشنواره دعوت شدند.

فلاح گفت: تاکنون تعداد ۱۶ هزار و ۲۳۳ عدد اقلام فرهنگی شامل بروشور نقشه و تقویم سی‌‌دی دربین مسافرین توزیع شده است. بیش از ۸۰۰ نفر با مهارت‌های امداد و کمک‌های اولیه و سنجش فشارخون آشنا شدند.

انتهای پیام




مراجعه بیش از ۱۲ هزار مسافر به پست‌های نوروزی هلال‌احمر کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? مراجعه بیش از ۱۲ هزار مسافر به پست‌های نوروزی هلال‌احمر کرمان