مذاکره با عهدشکنان سرمایه کشور را هدر می‌دهد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تجربه گران‌سنگی از دولت روحانی داریم، فرصت‌های عظیمی را به‌دلیل انتظار برای لبخند از دست دادیم. محمدکاظم انبارلویی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان» با بیان اینکه در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات هستیم، عنوان کرد: آنچه که عقلانیت سیاسی اقتضا می‌کند، اصل گسترش […]



عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تجربه گران‌سنگی از دولت روحانی داریم، فرصت‌های عظیمی را به‌دلیل انتظار برای لبخند از دست دادیم.

محمدکاظم انبارلویی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان» با بیان اینکه در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات هستیم، عنوان کرد: آنچه که عقلانیت سیاسی اقتضا می‌کند، اصل گسترش مشارکت، تأمین امنیت و اقتدار ملی است که نقش تعیین‌کننده دارد. 

 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: چراکه هم‌اکنون منطقه، منطقه آشوب بوده و چشم‌انداز تهدیدات آمریکا در منطقه این است که به‌زودی ترامپ در آبان‌ماه سال جاری روی کار خواهد آمد.
 
وی افزود: حکومت ترامپ را پیش از این ما و دنیا تجربه کرده‌ایم و آمریکایی‌ها وارد وادی می‌شود که هیچ قانون بین‌المللی را نمی‌شناسند، بنابراین تهدیدات خارجی و منطقه‌ای اقتضا می‌کند که مردم ما، فارغ از اینکه به چه کسی رای می‌دهند، مشارکت کنند تا پایه‌های اقتدار و امنیت ملی را تحکیم ببخشند. 
 
انبارلویی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که بقا و عزت جمهوری اسلامی ایران به‌ شرکت مردم در انتخابات بستگی دارد و این مهم اولین نکته‌ای است که هر رای‌دهنده‌ای باید مدنظر داشته باشد. 
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: مسئله دیگر انتخاب فردی است که بتواند ما را از چالش‌های حوزه داخل در عرصه سیاست، اقتصاد و فرهنگ بیرون ببرد. 
 
وی ادامه داد: ما تجربه گران‌سنگی داریم از دولت یازدهم و دوازدهم که فرصت‌های عظیمی را به‌خاطر اینکه منتظر لبخند دشمن بودیم، منتظر توافق بودیم، از دست دادیم.
 
 انبارلویی ابراز کرد: در جریان توافقات، ایران به تعهدات خود عمل کرد اما دشمن به هیچ‌وجه به آنچه که وعده داده بود عمل نکرد و در نهایت هم با وقاحت نتیجه فرصت‌سوزی‌ها پاره شد.
 
 عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در عمل طرف‌های غربی به هیچ‌ یک از تعهدات خود در برجام عمل نکرد و بلکه تهدیدات و تحریم‌ها را هم بیش‌تر کردند. 
 
وی تاکید کرد: بنابراین بازگشت به آن نقطه، بازگشت درستی نیست، آنچه که امروز باید به آن توجه داشت این است که ما گام بلندی را برای حل مشکلات خودمان در داخل و منطقه برداریم. 
 
انبارلویی اظهار کرد: در مناظرات دور اول دیدگاه‌‌ها و برنامه‌های هر دو طرف مشخص شد، بنابراین ما باید به‌ هوش و عقلانیت مردم اعتماد کنیم، هر انتخابی که داشته باشند، ناظر به دیدگاه‌های دو طرف است که دو سوی یک گزینه را تشکیل می‌دهند.
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است که در پانزدهم تیرماه با حضور پای صندق‌های رای و تشخیص اصلح، فصل نوینی در تاریخ معاصر رقم زنیم، چراکه تحقق این فصل نوین باعث حل مشکلات کشور می‌شود.
 
انتهای خبر/م


مذاکره با عهدشکنان سرمایه کشور را هدر می‌دهد

منبع:آرمـان
? مذاکره با عهدشکنان سرمایه کشور را هدر می‌دهد