مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در آیین معارفه مطرح کرد؛فرصت‌سازی، با تدبیر مدیران و همت کارگران | اخبار رفسنجان

به گزارش نذیر کرمان؛ «اصغر صالحی» در آیین معارفه خود، با بیان این نکته بیان کرد: امروز در شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سرچشمه، دانش، تجربه و روش‌های حل مسئله، نهادینه شده است.   وی با قدردانی از مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره برای اعتماد به وی، گفت: امیدوارم بتوانم در این مسئولیت […]


به گزارش نذیر کرمان؛ «اصغر صالحی» در آیین معارفه خود، با بیان این نکته بیان کرد: امروز در شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سرچشمه، دانش، تجربه و روش‌های حل مسئله، نهادینه شده است.

 

وی با قدردانی از مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره برای اعتماد به وی، گفت: امیدوارم بتوانم در این مسئولیت به اعتماد ایشان پاسخ مناسب داده و منشأ خیر برای شرکت و منطقه باشم.

 

صالحی ادامه داد: از زحمات خالصانه و جهادگرانه مدیران قبلی مجتمع مس سرچشمه، از ابتدای صنعت مس تاکنون بویژه مهندس محققی، تشکر و قدردانی می‌کنم و از همکارانم در خط تولید، پشتیبانی، توسعه و شرکت‌های تابعه و دیگر سازمان‌هایی که تلاش آن‌ها سبب چرخیدن چرخ‌دنده‌های صنعت مس می‌شود، سپاسگزارم.

 

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با‌ اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر جایگزینی معدن به‌جای نفت، یادآور شد: باید جهشی مبتنی بر دانش، تجربه و افقی بی‌نظیر ایجاد کرد که این جهش با فعالیت و استراتژی توسعه پایدار، اقتصاد چرخشی، تعالی سرمایه انسانی و توسعه صنایع پایین‌دستی میسر خواهد شد.

 

صالحی با بیان این‌که تولید پایدار در مجتمع به الزاماتی نیازمند است، گفت: مدیر خط تولید باید دغدغه تولید داشته باشد اما تولید به هر قیمتی درست نیست. باید ابتدا ایمنی را رعایت و بعد تولید کنیم. بنابراین، شعار ما در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، «اول ایمنی، بعد کار» است.

 

وی از جان باختن تعدادی از همکاران در ماه‌های گذشته به‌دلیل عدم رعایت الزامات ایمنی ابراز تأسف کرد و افزود: باید ایمنی را اولویت نخست خود قرار داده و با استفاده از فناوری، آموزش و تجهیزات، سطح ایمنی را در مجتمع بالا ببریم و تلاش کنیم دستورالعمل‌های ایمنی به فرهنگ تبدیل شود.

 

مدیر مجتمع مس سرچشمه در ادامه با بیان این نکته که مدیر خط تولید نباید دغدغه‌ای به‌جز تولید داشته باشد، گفت: متاسفانه بیشتر وقت مدیران تولید در حال حاضر صرف پیگیری قطعات، مواد شیمیایی، کمبود نیروی انسانی و… می‌شود؛ درحالی‌که مدیر خط فقط باید به تولید و بالا بردن بهره‌وری بپردازد.

 

صالحی با اشاره به برنامه‌ریزی مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره برای طرح‌های توسعه صنعت مس، اضافه کرد: در قالب طرح «کیمیا»، در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، پروژه تغلیظ ۳ و ۴، پروژه IPCC، سریدون و سایر پروژه‌ها در دست اقدام است که امیدوارم به فضل الهی به‌زودی این طرح‌ها به بهره‌برداری برسند و منطقه از برکات آن بهره‌مند شود.

 

وی در پایان گفت: مسئولیت‌پذیری مجتمع مس سرچشمه نسبت‌ به محیط پیرامونی ادامه دارد و چشم‌اندازی ترسیم خواهیم کرد که از صنعت مس و صنایع پایین‌دستی آن با افتخار یاد کنند.

انتهای پیام/

نوشته <span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در آیین معارفه مطرح کرد؛</span><br/>فرصت‌سازی، با تدبیر مدیران و همت کارگران اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی نذیر کرمان رفسنجان پدیدار شد.

منبع: نذیر کرمان
?مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در آیین معارفه مطرح کرد؛فرصت‌سازی، با تدبیر مدیران و همت کارگران : اخبار استان کرمان – رفسنجان