مدیر برق شهرستان فهرج از کشف ١٨ دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز خبر داد | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان مدیر برق شهرستان فهرج از کشف یک مزرعه استخراج غیرمجاز رمزارز با ١٨ دستگاه ماینر غیرمجاز خبر داد و گفت: دستگاه‌های مکشوفه به همراه متخلفان تحویل مقامات قضایی شدند. اشرفیان امروز ۱۳ مرداد ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی گزارش‌های مردمی و با حکم قضایی، گروهی از ماموران فراجا به […]



نذیر کرمان/کرمان مدیر برق شهرستان فهرج از کشف یک مزرعه استخراج غیرمجاز رمزارز با ١٨ دستگاه ماینر غیرمجاز خبر داد و گفت: دستگاه‌های مکشوفه به همراه متخلفان تحویل مقامات قضایی شدند.

اشرفیان امروز ۱۳ مرداد ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی گزارش‌های مردمی و با حکم قضایی، گروهی از ماموران فراجا به همراه کارکنان اداره برق به محل موردنظر اعزام شدند که در جریان این بازرسی، ١٨ دستگاه استخراج رمزارز کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به مصرف بالای برق این دستگاه‌ها افزود: فعالیت این مزرعه غیرمجاز، فشار زیادی به شبکه برق منطقه وارد می‌کرد و می‌توانست در زمان پیک بار شبکه، موجب افت ولتاژ و قطعی برق برای مشترکان مجاز شود.

اشرفیان گفت: محل کشف این دستگاه‌ها در روستای دهنو شیخ‌علی خان و برق آن از محل کنتور با تعرفه کشاورزی تامین می‌شد.

مدیر برق شهرستان فهرج ضمن تشکر از همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در زمینه استخراج غیرمجاز رمز ارز، مراتب از طریق سامانه برق من و یا شماره تلفن ١٢١ اطلاع دهند و از جوایز نقدی این پاداش بهره‌مند شوند.

انتهای پیام


مدیر برق شهرستان فهرج از کشف ١٨ دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز خبر داد

منبع: ایـسنا
? مدیر برق شهرستان فهرج از کشف ١٨ دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز خبر داد