مدیریت ۲۰ درصد واحدهای صنفی استان کرمان توسط بانوان

کرمان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: ۲۰ درصد واحدهای صنفی استان کرمان با مدیریت بانوان فعالیت می‌کنند. به گزارش نذیر کرمان، امیر حسن‌زاده صبح دوشنبه در کمیته شناسایی و رفع موانع اشتغال بانوان کارآفرین استان کرمان، اظهار کرد: کاری مهمتر از توسعه وجود ندارد. وی با اشاره به اینکه ابتدا باید به باور […]



کرمان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: ۲۰ درصد واحدهای صنفی استان کرمان با مدیریت بانوان فعالیت می‌کنند.

به گزارش نذیر کرمان، امیر حسن‌زاده صبح دوشنبه در کمیته شناسایی و رفع موانع اشتغال بانوان کارآفرین استان کرمان، اظهار کرد: کاری مهمتر از توسعه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه ابتدا باید به باور فکری برای توسعه برسیم، افزود: این توسعه باید در ابعاد فردی، اخلاقی، کاری و غیره انجام شود.

حسن‌زاده با تاکید بر اینکه مهمترین توسعه بایستی در حوزه نیروی انسانی باشد، بیان کرد: حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال‌آفرین بانوان ضرورت دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان سپس تصریح کرد: ۲۰۰ واحد کوچک و متوسط در مجموعه شهرک‌های صنعتی استان و ۲۰ درصد واحدهای صنفی استان با مدیریت بانوان فعالیت می‌کنند.

وی گفت: از این پس کمیته ویژه رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان کارآفرین ذیل کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان راه‌اندازی خواهد شد.

حسن‌زاده یادآور شد: مرکز کسب و کار اتاق بازرگانی نیز به عنوان مرجع، اطلاعات اولیه شروع بکار در قوانین مرتبط را به واحدها ارائه دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان بیان کرد: بانوان کارآفرین برای عرضه محصولات خود باید سلیقه‌ها را رصد کنند.

وی تاکید کرد: در زمینه آموزش نیز اداره کل فنی و حرفه‌ای، دانشگاه علمی کاربردی و مرکز ملی مهارت دارای آمادگی لازم هستند.

یادآوری می‌شود: در نشست در کمیته شناسایی و رفع موانع اشتغال بانوان کارآفرین استان کرمان، بانوان کارآفرین نیز به بیان دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و مشکلات خود پرداختند.

کد خبر ۶۱۷۳۳۷۸


مدیریت ۲۰ درصد واحدهای صنفی استان کرمان توسط بانوان

منبع: مــهر
? مدیریت ۲۰ درصد واحدهای صنفی استان کرمان توسط بانوان