مدیرعامل شرکت گاز به فاریاب سفر می‌کند | اخبار استان کرمان

نماینده ۶ شهرستان جنوبی کرمان در مجلس گفت: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان به فاریاب سفر خواهد کرد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه‌ خبری تحلیلی «راه‌ آرمان»؛ منصور شکراللهی در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان مطرح کرد: تسریع در روند اجرای پروژه گازرسانی به مناطق مختلف ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان انجام می‌شود. […]




نماینده ۶ شهرستان جنوبی کرمان در مجلس گفت: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان به فاریاب سفر خواهد کرد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه‌ خبری تحلیلی «راه‌ آرمان»؛ منصور شکراللهی در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان مطرح کرد: تسریع در روند اجرای پروژه گازرسانی به مناطق مختلف ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان انجام می‌شود.

 
نماینده ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در دیدار با سلیمانی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بر روند اجرای پروژه گازرسانی به مناطق مختلف ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان تأکید کرد و گفت: با توجه به لزوم برخورداری مردم از نعمت گاز، در روند اجرای پروژه گازرسانی و رفع موانع پیش‏ِ‌رو در این خصوص تسریع شود.
 
وی تأکید کرد : شرکت گاز استان در خصوص نحوه محاسبه تعرفه عوارض حفاری، ترمیم آسفالت و معابر جهت گازرسانی به نقاط مختلف ۶  شهرستان جنوبی استان کرمان که در راستای گازرسانی انجام می‌گیرد را  مورد توجه قرار دهد.
 
سلیمانی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ضمن قول مساعد برای رفع موانع و تسریع در اجرای پروژه گازرسانی به منطقه ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان جهت بهره‌مندی مردم از نعمت گاز گفت: اجرای خط لوله انتقال اصلی گاز به منطقه جنوب کرمان و در بسیاری از شهرهای آن در اواخر کار بوده و به زودی این خط انتقال در بیش‌تر این شهرها و روستاها افتتاح خواهد شد. 
 
به دعوت منصور شکراللهی نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان فردا پنج‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ در راستای بازدید و پیگیری پروژه‌های گازرسانی حوزه انتخابیه به شهرستان فاریاب سفر خواهد کرد.

منبع: فاریاب خبر
انتهای خبر/قلندری


مدیرعامل شرکت گاز به فاریاب سفر می‌کند

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? مدیرعامل شرکت گاز به فاریاب سفر می‌کند