مدیران این دولت خود را نوکر مردم می‌دانند و به حواشی توجه نمی‌کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: مدیران این دولت خودشان را نوکر مردم می‌دانند و به حواشی توجه نمی‌کنند چون دولت فرصت پرداختن به حواشی را ندارد و فقط کار است و کار. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ رحمان جلالی عصر امروز آئین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوا دیجیتال استان […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: مدیران این دولت خودشان را نوکر مردم می‌دانند و به حواشی توجه نمی‌کنند چون دولت فرصت پرداختن به حواشی را ندارد و فقط کار است و کار.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ رحمان جلالی عصر امروز آئین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوا دیجیتال استان کرمان با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری یک کلید واژه در این ایام زیاد در بیانات خود استفاده کردند و آن کلید واژه جنگ ترکیبی است، گفت: اما زمانی که تحلیل‌های غلطی می‌بینیم که انگار ما گوشه رینگ هستیم و دشمن در حال زدن ما است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ادامه داد: اگر نوع نگاه ما به این جنگ هیبریدی تغییر کند مهندسی تحلیل ما درست می‌شود که تحلیل درست این است که ما در جنگ ترکیبی قرار داریم اما جنگ زد و خورد دارد.

وی با اشاره به اینکه یکسری اهداف راهبردی داشتیم که به تایید رهبر انقلاب به همه آن‌ها رسیدیم، عنوان کرد:  اول اینکه بحث ائتلاف‌سازی در مواجهه با ایران و ائتلاف سوزی هم‌پیمانان ایران است؛ اما دشمن در این سیاست شکست خورد به همین دلیل به تهاجم فرهنگی روی آوردند.

جلالی با اشاره به اینکه در پیوستن به بریکس آقایی دلار می‌شکند، اظهار کرد: وضعیت جبهه مقاومت امروز با قبل قابل مقایسه نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان افزود: رهبری در ناآرامی‌های اخیر فرمودند من به دشمن در طراحی‌هایشان آفرین گفتم اما آنها ضلع مردم را نشناختند و الان هم من می‌گویم دشمن نقش رهبری را نیز درست نفهمیده بود.

وی بیان کرد: در بحث داخل در هفته دولت اگر خواستید نگاه به عملکرد دولت داشته باشید اول نگاه‌ها، دوم رویکرد و استراتژی و سوم عملکرد را ببینید.

جلالی گفت: اولین نکته‌ای که این دولت به آن پرداخت بحث ناترازی‌های بودجه بود؛ دولتی که با ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه تحویل گرفت و طی دو سال این عدد را به ۲۵۰ همت رساند، دولت شجاعانه جراحی اقتصادی و مردمی‌سازی یارانه‌ها را انجام داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان افزود: ناترازی دوم در بحث بازار مسکن است، هشت سال در این کشور آجر روی آجر گذاشته نشد و ناترازی دیگر در شبکه بانکی است، دولت پای این قضیه ایستاده است؛ امروز دولت به برکت اینکه خود را در گفتمان رهبری تعریف کرده کار را پیش می‌برد

وی با اشاره به اینکه در عرصه انتخابات ما سه برابر دوره قبلی ثبت‌نامی داشتیم، گفت: در استان کرمان در بهار سال گذشته رتبه کسب و کار استان سی‌و یکم بود و امسال در جایگاه شانزدهم قرار گرفته است.

جلالی افزود: اما اینقدر هجمه دشمن سنگین است به گونه‌ای وانمود می‌کنند که انگار دولت راهبرد ندارد، دولت سر چالش‌های اصلی ایستاده است و ۱۰ سال عقب ماندگی اقتصادی را باید حل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان تصریح کرد: امروز ما وحدت دیپلماسی و میدان را داریم
مدیران این دولت خودشان را نوکر مردم می‌دانند و به حواشی توجه نمی‌کنند چون دولت فرصت پرداختن به حواشی را ندارد و فقط کار است و کار.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوا بسیج استان کرمان خاطرنشان کرد: تمام رسانه‌های دنیا امروز روی این رویداد تمرکز کردند، کجا می‌توان چنین جبهه‌ای را پیدا کرد؟ این محتواهای عالمانه هنرمندانه و مبتکرانه را باید در مهندسی کنند تا این محتوای ناب روی پیشانی دشمن بنشیند. 

انتهای خبر/م




مدیران این دولت خود را نوکر مردم می‌دانند و به حواشی توجه نمی‌کنند

منبع:آرمـان
? مدیران این دولت خود را نوکر مردم می‌دانند و به حواشی توجه نمی‌کنند