مدنی مدیرعامل بنیاد برکت شد

به گزارش نذیر کرمان، سید پرویز فتاح رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با صدور احکام جداگانه‌ای «سید امیرحسین مدنی» را به عنوان عضو هیأت مدیره و مدیرعامل بنیاد برکت و با تشکر از زحمات و خدمات «سید امیرمنصور برقعی» در مدت ریاست هیأت مدیره بنیاد برکت، وی را به عنوان مشاور رئیس ستاد منصوب کرد. […]



به گزارش نذیر کرمان، سید پرویز فتاح رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با صدور احکام جداگانه‌ای «سید امیرحسین مدنی» را به عنوان عضو هیأت مدیره و مدیرعامل بنیاد برکت و با تشکر از زحمات و خدمات «سید امیرمنصور برقعی» در مدت ریاست هیأت مدیره بنیاد برکت، وی را به عنوان مشاور رئیس ستاد منصوب کرد.

 

در متن حکم رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خطاب به مدنی آمده است:

 

نظر به تعهد، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «عضو هیأت مدیره و مدیرعامل بنیاد برکت» منصوب می‌گردید.

 

امید است با اتکال به خداوند متعال و با هماهنگی و همکاری سایر اعضای هیأت مدیره، در راستای سیاست‌ها و خط مشی‌های ابلاغی در انجام مأموریت محوله موفق و مؤید باشید.

همچنین سید پرویز فتاح در پیامی جداگانه از اهتمام مستمر، تلاش‌ها و زحمات شایسته محمد ترکمانه در مدت همکاری به عنوان مدیرعامل بنیاد برکت، تقدیر و تشکر کرد. 

 

سید امیرحسین مدنی پیش از این مسئولیت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، مدیرعاملی بنیاد برکت و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام را عهده‌دار بوده است.

انتهای پیام/


مدنی مدیرعامل بنیاد برکت شد

منبع: بــرنا
? مدنی مدیرعامل بنیاد برکت شد