مدال برنز بر گردن نوجوان سیرجانی

مسابقات تکواندو آزاد نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی، جام دوستی ایران و کره جنوبی به میزبانی خانه تکواندو در تهران برگزار شد. به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ مسابقات تکواندو آزاد نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی، جام دوستی ایران و کره‌ جنوبی به میزبانی خانه تکواندو در تهران برگزار شد. در این […]



مسابقات تکواندو آزاد نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی، جام دوستی ایران و کره جنوبی به میزبانی خانه تکواندو در تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ مسابقات تکواندو آزاد نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی، جام دوستی ایران و کره‌ جنوبی به میزبانی خانه تکواندو در تهران برگزار شد.

در این مسابقات ستایش نجمی‌نژاد دختر تکواندوکار سیرجانی به نمایندگی از استان کرمان در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم شرکت کرد و در رقابت با ۸۲ شرکت‌کننده در این وزن مقام سوم و نشان برنز این مسابقات را به دست آورد.

نجمی‌نژاد جزء نفرات انتخابی تیم ملی برای مرحلهٔ دوم مسابقات انتخابی معرفی شد که در تاریخ ۱۷ مردادماه برگزار می‌شود.

به‌پاس ورود دختر قهرمان سیرجانی، با حضور نماینده شهرستان سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستان مراسم استقبالی از این دختر قهرمان در مجموعه ورزشی تختی سیرجان برگزار شد.

منبع:فارس
انتهای خبر/بارانی


مدال برنز بر گردن نوجوان سیرجانی

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? مدال برنز بر گردن نوجوان سیرجانی