مختومه شدن ۵ هزار پرونده در کرمان | اخبار استان کرمان

معاون حل اختلاف استان کرمان گفت: در سه ماه ابتدای سال جاری شوراهای حل اختلاف در جنوب استان کرمان ۵ هزار و ۴۳ فقره پرونده را با صلح مختومه کرده‌اند. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دادگستری کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدامیر ابراهیمی در رابطه با تلاش کارکنان […]



معاون حل اختلاف استان کرمان گفت: در سه ماه ابتدای سال جاری شوراهای حل اختلاف در جنوب استان کرمان ۵ هزار و ۴۳ فقره پرونده را با صلح مختومه کرده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دادگستری کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدامیر ابراهیمی در رابطه با تلاش کارکنان شوراهای حل اختلاف جنوب استان کرمان در سه ماه ابتدای سال جاری گفت: در این مدت توسط کارکنان شوراهای حل اختلاف جنوب استان کرمان به ۱۴ هزار و ۱۲۷ فقره پرونده رسیدگی شده است.

این مقام قضایی افزود: در فصل بهار ۱۴ هزار و ۳۱۷ فقره پرونده به شعب شوراهای حل اختلاف در ۹ حوزه قضایی جنوب استان کرمان وارد و ۵ هزار و ۴۳ فقره پرونده با سازش مختومه شده است.

معاون حل اختلاف استان کرمان به فعالیت شعب شوراهای حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان‌های جیرفت، کهنوج و منوجان اشاره و بیان کرد: در سه ماه ابتدای سال جاری ۱۰۱ پرونده به شعب ویژه زندان وارد و ۱۰۳ پرونده مختومه شده است که از این تعداد ۹۸ پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

وی یادآور شد: در این مدت تعداد ۲۴ زندانی نیز با کمک شوراهای حل اختلاف ویژه زندان از زندان‌های جنوب استان کرمان آزاد شده است.

این مقام قضایی ضمن اشاره به فلسفه تشکیل شوراهای حل اختلاف، اولویت اول در نهاد مذکور را زمینه‌سازی برای اصلاح ذات‌البین اعلام و از تلاش صادقانه همکاران قدردانی کرد.

انتهای خبر/ پسند
 


مختومه شدن ۵ هزار پرونده در کرمان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? مختومه شدن ۵ هزار پرونده در کرمان