مخاطب باید از مزایای ورزش کردن مطلع باشد | اخبار استان کرمان

فرماندار شهرستان فاریاب گفت: در مسیر ترویج ورزش همگانی، مخاطب باید از مزایای ورزش کردن و معایب ورزش نکردن مطلع باشد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ جلسه شورای ورزش شهرستان فاریاب با حضور یوسف میرشکاری سلیمانی فرماندار فاریاب، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، افشارمنش رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی […]



فرماندار شهرستان فاریاب گفت: در مسیر ترویج ورزش همگانی، مخاطب باید از مزایای ورزش کردن و معایب ورزش نکردن مطلع باشد.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ جلسه شورای ورزش شهرستان فاریاب با حضور یوسف میرشکاری سلیمانی فرماندار فاریاب، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، افشارمنش رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 
فرماندار شهرستان فاریاب در ابتدای جلسه با تاکید بر توسعه ورزش همگانی گفت: در زندگی امروزی که تحرک بدنی کم شده نیاز به ورزش بیش‌تر احساس می‌شود.

وی همچنین اظهار کرد: همه ارگان‌ها بایستی در امر ورزش همگانی مشارکت حداکثری داشته باشند.

 
وی افزود: ورزش همگانی، شکلی از فعالیت‌های جسمی یا حضور منظم در فعالیت‌های جسمانی است که سلامت بدن و روان را بهبود و روابط اجتماعی را شکل می‌دهد.
 
 میرشکاری سلیمانی گفت: در مسیر ترویج ورزش همگانی باید به این نکته توجه داشت که گام اول آگاهی است، مخاطب باید از مزایای ورزش کردن و معایب ورزش نکردن مطلع باشد، گام دوم آموزش است که از طریق رسانه و مدارس، باشگاه‌ها، با این مضمون که افراد با مزایای ورزش کردن و معایب ورزش نکردن آشنا بشوند.

محمدتقی افشارمنش گفت: ورزش در شهرستان خواستار حمایت مالی بنگاه‌ها، معین‌های اقتصادی و همچنین معادن شهرستان از حوزه ورزش است.

وی همچنین به نبود جاده سلامت در شهر فاریاب اشاره کرد و تسریع در احداث آن را از مجموعه شورای شهر و شهرداری در راستای توسعه ورزش همگانی خواستار شد.

در ادامه این جلسه هر کدام از مسئولان هیات‌های ورزشی به بیان مشکلات رشته ورزشی خود پرداختند که لزوم حمایت از تیم‌های اعزامی به مسابقات از مهم‌ترین خواسته‌های آن‌ها بود.

 در پایان احکام نواب رئیس بانوان هیات‌‌ها فوتبال و شطرنج به آن‌ها اهدا شد و لوح سپاسی از طرف رئیس اداره ورزش وجوانان به پاس حمایت‌های فرماندار از حوزه ورزش به وی اهداء شد.

منبع خبر: فاریاب خبر
انتهای خبر/پناهی


مخاطب باید از مزایای ورزش کردن مطلع باشد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? مخاطب باید از مزایای ورزش کردن مطلع باشد