مخازن گاز تاکسی‌ها رایگان تعویض می‌شود

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس هیات مدیره انجمن صنفی سی‌ان‌جی کشور گفت:«طبق آخرین ویرایش مصوبۀ شورای اقتصاد مقرر شد مخازن گاز تاکسی‌های دوگانه‌سوز رایگان تعویض شود». محسن جوهری در توضیح بیشتر افزود:«با توجه به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به‌ویژه تاکسی‌ها و اتفاقاتی که در این حوزه رخ داده،طبق ویرایش آخرین نسخه از مصوبۀ […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس هیات مدیره انجمن صنفی سی‌ان‌جی کشور گفت:«طبق آخرین ویرایش مصوبۀ شورای اقتصاد مقرر شد مخازن گاز تاکسی‌های دوگانه‌سوز رایگان تعویض شود».

محسن جوهری در توضیح بیشتر افزود:«با توجه به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بهویژه تاکسی‌ها و اتفاقاتی که در این حوزه رخ داده،طبق ویرایش آخرین نسخه از مصوبۀ شورای اقتصاد مقرر شد تا مخازن تاکسی‌ها رایگان تعویض شود و اطلاع‌رسانی‌هایی توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی انجام شده تا تاکسی‌ها با مراجعه به مراکز معاینۀ فنی و ارجاع به آزمایشگاه‌های آزمون مخازن سی‌ان‌جی (CNG)  برای نوسازی اقدام کنند».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از مهر،رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی سی‌ان‌جی کشور تاکید کرد:«با توجه به مادۀ ۱۲ رفع موانع تولید مشکلی در بودۀه اجرای این طرح وجود ندارد و در استان سیستان و بلوچستان توسعه‌ای در حوزۀ جایگاه CNG انجام نشده بود که دولت مصوباتی در خصوص احداث جایگاه انجام داده و سرمایه‌گذاران می‌توانند در این حوزه ورود کنند».

وی با تاکید بر فواید همگانی شدن خودروهای دوگانه‌سوز بر اقتصاد و کاهش آلودگی هوا گفت:«با توجه به ناترازی در حوزۀ تولید و مصرف بنزین و تولید برای هشت میلیون خودرو گاز سوز،در حال حاضر از نصف این ظرفیت یعنی چهار میلیون خودرو استفاده می‌کنند و با توجه به مهلت چهارسالۀ استفادۀ رایگان از دوگانه‌سوز کردن خودروها و تعویض رایگان مخازن تاکسی‌ها،از سال آینده شرایط برای دوگانه سوز کردن همۀ خودروها فراهم شود». /پ




مخازن گاز تاکسی‌ها رایگان تعویض می‌شود

منبع:خبر کرمان
?

مخازن گاز تاکسی‌ها رایگان تعویض می‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی