محیط‌بانان در خط مقدم حفاظت از ذخایر ژنتیکی کشور هستند

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان با قدردانی از زحمات محیط‌بانان، آن‌ها را خط مقدم حفاظت از تنوع زیستی و ذخایر ژنتیکی کشور دانست. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان؛ با حضور مجتبی نیک‌طبع سرپرست اداره […]

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان با قدردانی از زحمات محیط‌بانان، آن‌ها را خط مقدم حفاظت از تنوع زیستی و ذخایر ژنتیکی کشور دانست.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان؛
با حضور مجتبی نیک‌طبع سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان، امید صفوی حراست اداره کل و تیم کارشناسی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان، منطقه حفاظت شده بیدوئیه، پاسگاه‌های محیط‌بانی این منطقه، انبار علوفه، آب انبارها، مزرعه کاشت یونجه، پروژه ساخت آب انبار و وضعیت نصب دوربین در اداره بردسیر مورد بازدید میدانی قرار گرفت.

نیک‌طبع ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی محیط‌بانان، آن‌ها را خط مقدم حفاظت از تنوع زیستی و ذخایر ژنتیکی کشور دانست و بر ضرورت و ایجاد هماهنگی و همدلی بین مسئول و محیط‌بانان منطقه تأکید کرد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان افزود: با توجه به اهمیت مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط‌زیست در حفظ گونه‌های گیاهی و جانوری بر لزوم حفاظت شبانه‌روزی و مستمر از این منطقه مورد تأکید است.

وی در حاشیه این بازدید از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مربوط به محیط‌بانان این منطقه قرار گرفت و جهت رفع آن‌ها دستورات لازم را صادر نمود.

انتهای خبر/م




محیط‌بانان در خط مقدم حفاظت از ذخایر ژنتیکی کشور هستند

منبع:آرمـان
? محیط‌بانان در خط مقدم حفاظت از ذخایر ژنتیکی کشور هستند