محکو‌میت ‌اغتشاشگران در دیار حاج قاسم/کرمانی‌ها ‌یکصدا لبیک یا خامنه‌ای را فریاد زدند + ‌فیلم

مردم کرمان در اعتراض به رفتارهای ساختارشکنانه و آشوبگری‌های اخیر، ظهر امروز به خیابان آمدند و با فریادهای لبیک یا خامنه‌ای بار دیگر حمایت قاطعانه خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، مردم کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و دیار سپهبد شهید حاج […]

مردم کرمان در اعتراض به رفتارهای ساختارشکنانه و آشوبگری‌های اخیر، ظهر امروز به خیابان آمدند و با فریادهای لبیک یا خامنه‌ای بار دیگر حمایت قاطعانه خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، مردم کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و دیار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ظهر امروز خروش غیرت دینی و انزجار خود از توطئه‌های دشمنان، اقدامات خلاف امنیت و ساختارشکنانه عده‌ای خودفروخته، اغتشاش‌گر و آشوبگران را ظهر امروز  با حضور پرشور در راهپیمایی به نمایش گذاشته و و ضمن اعلام حمایت خود از انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام راحل و شهدا و رهبری ولی امر مسلمین جهان ، اغتشاشات اخیر کشور را محکوم کردند.

مردم مومن و ولایت‌مدار کرمان همزمان با برخی استان‌ها و شهرهای کشور به صحنه آمده و با سر دادن شعارهایی همچون “لبیک یا خامنه‌ای”، “حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست”، “مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه‌گر”، “خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست” اعتراض خود را به نحوه اغتشاشات چند روز اخیر در برخی نقاط کشور اعلام کردند.

امام جمعه کرمان: هتک حرمت به مقدسات از سوی مردم بی‌پاسخ نمی‌ماند
دشمن جرأت تهدید نظامی ایران را ندارد؛ ارتش آماده مقابله با تهدیدهاست

مردم ولایتمدار کرمان ظهر امروز و پس از اقامه نماز جمعه از مصلی بزرگ امام علی (ع) تا میدان بسیج را راهپیمایی کرده و در پایان با قرائت قطعنامه هتک حرمت و توهینی به مقدسات، قرآن و شهید سلیمانی را محکوم کردند.

انتهای پیام/۵۱۱/




محکو‌میت ‌اغتشاشگران در دیار حاج قاسم/کرمانی‌ها ‌یکصدا لبیک یا خامنه‌ای را فریاد زدند + ‌فیلم

منبع: تسنــیم
? محکو‌میت ‌اغتشاشگران در دیار حاج قاسم/کرمانی‌ها ‌یکصدا لبیک یا خامنه‌ای را فریاد زدند + ‌فیلم