محور فهرج_زاهدان نیاز به ایستگاه جاده‌ای آتش نشانی دارد | خبر کرمان

فهرج_ شهردار شهر فهرج گفت: محور فهرج_زاهدان به علت تصادفات زیاد و حوادث نیاز به یک ایستگاه جاده‌ای آتش نشانی دارد. به گزارش نذیر کرمان، حسن فهرجی، روز دوشنبه در مراسم تجلیل از آتش نشانان در محل ایستگاه آتش نشانی فهرج گفت: ایستگاه آتش نشانی فهرج به علت مسافت زیاد و نبود امکانات لازم در […]



فهرج_ شهردار شهر فهرج گفت: محور فهرج_زاهدان به علت تصادفات زیاد و حوادث نیاز به یک ایستگاه جاده‌ای آتش نشانی دارد.

به گزارش نذیر کرمان، حسن فهرجی، روز دوشنبه در مراسم تجلیل از آتش نشانان در محل ایستگاه آتش نشانی فهرج گفت: ایستگاه آتش نشانی فهرج به علت مسافت زیاد و نبود امکانات لازم در محور فهرج_زاهدان به حوادث جاده‌ای نمی‌تواند خدمات ارائه کند.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان فهرج یک منطقه‌ی کشاورزی است بیشترین خدمات آتش نشانی ما برای مهار حریق در نخلستان‌ها می‌باشد.

وی بیان کرد: ایستگاه آتش نشانی فهرج نیاز به تجهیزات و امکانات بیشتری است که نیاز است اعتبارات لازم از سوی مسئولین استان و شهرستان در این زمینه اختصاص پیدا کند.

کریم مهدابی، رئیس ایستگاه آتش نشانی فهرج نیز با عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله اظهار داشت: در شش ماه اول سال ۱۳۹۸ مورد حریق در شهر و بخش مرکزی رخ داده است که ۲۱ مورد آن حریق جاده‌ای بوده است.

وی گفت: بیشترین آتش سوزی‌ها در نخلستان‌ها و روستاها بوده است و اکثر آتش سوزی‌ها در نخلستان‌ها در اثر بی احتیاطی رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه آتش نشانی فهرج ۶ مورد مهار حریق در شهرستان‌های همجوار داشته است گفت: اگر ایستگاه آتش نشانی فهرج به امکانات و تجهیزات مناسب تجهیز باشد می‌توانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.

حجت الاسلام طالبی فرد امام جمعه شهرستان فهرج نیز در این جلسه با تسلیت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان گفت: نیروهای آتش نشانی برای خدمت به مردم بسیار تلاش می‌کنند و آتش نشانان هر لحظه آماده ایثارگری و خدمت به مردم هستند.

در ادامه‌ی این مراسم علی رکن آبادی رئیس شورای اسلامی شهر فهرج نیز به کمبود امکانات و تجهیزات در ایستگاه آتش نشانی فهرج اشاره کرد و گفت: ایستگاه آتش نشانی شهر فهرج برای خدمات رسانی به مردم نیاز به تجهیزات و امکانات بیشتری دارد.

وی از مسؤلین خواست در زمینه تخصیص اعتبارات و تجهیز ایستگاه آتش نشانی به شهرداری فهرج کمک و مساعدت کنند.

رکن آبادی، افزود: با توجه به اینکه بخش زیادی از شهر فهرج جز بافت فرسوده قرار دارد و دارای کوچه‌های باریک می‌باشد در صورت وقوع حوادث برای خدمات رسانی به مردم نیاز به تجهیزات و امکانات مناسب است تا آتش نشانان بتوانند خود را به محل حادثه برسانند و حریق را مهار کنند.

کد خبر ۶۲۴۱۹۳۵


محور فهرج_زاهدان نیاز به ایستگاه جاده‌ای آتش نشانی دارد

منبع: مــهر
? محور فهرج_زاهدان نیاز به ایستگاه جاده‌ای آتش نشانی دارد