محموله ۵۲۰ تنی به شهرستان کرمان رسید

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت: محموله ۵۲۰ تنی که حدود ۹ ماه قبل از کارخانجات ماشین‌سازی اراک بارگیری شده بود به محدوده شهرستان کرمان رسید. علی عبداللهی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی از آخرین وضعیت حجیم‌ترین بار ترافیکی جاده‌ای فوق سنگین تاریخ استان کرمان خبر داد و گفت: […]



مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت: محموله ۵۲۰ تنی که حدود ۹ ماه قبل از کارخانجات ماشین‌سازی اراک بارگیری شده بود به محدوده شهرستان کرمان رسید.

علی عبداللهی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی از آخرین وضعیت حجیم‌ترین بار ترافیکی جاده‌ای فوق سنگین تاریخ استان کرمان خبر داد و گفت: این محموله ۵۲۰ تنی، با حداقل مشکلات ترافیکی وارد جاده‌های محدوده شهرستان کرمان شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان عنوان کرد: این بار ترافیکی ۵۲۰ تنی متعلق به شرکت فولاد بوتیای کرمان که بخشی از کارخانه ذوب و تولید فولاد بوده و حدود ۹ ماه قبل از کارخانجات ماشین‌سازی اراک به سمت مرکز استان کرمان بارگیری شده بود.

عبداللهی ادامه داد: در جریان انتقال محموله فوق، کارشناسان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان و ادارات راهداری شهرستان‌های راور، زرند و کرمان با همکاری پلیس راه استان کار نظارت بر حرکت بوژی حامل محموله فوق سنگین فولاد بوتیا را برعهده داشتند و امیدواریم به سلامت در محل مورد نظر نصب شود.

وی به  ۱۴۸ بازدیدش خود از ۴۸مجتمع‌ خدماتی رفاهی بین‌راهی که در حال بهره‌برداری هستند اشاره کرد و گفت: برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای و نزدیک شدن به اربعین حسینی، نظارت ویژه‌ای در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد مجتمع‌ها می‌شود که  وضعیت نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مورد توجه ویژه قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت: در کنار این بازدیدها مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع‌های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه‌های پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و یا سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها در میان بگذارند.

عبدالهی اذعان کرد: یکی از امحورهایی که جزو نقاط حادثه‌خیز استان محسوب می‌شود «گدار بیدخوان» شهرستان بافت است، که روند عملیات تراشه‌برداری و رفع نقطه حادثه خیز در این نقطه که محور بافت به کرمان است در حال انجام است.

وی به رفع نقطه حادثه خیز دیگری در شهرستان زرند اشاره و خاطر نشان کرد: عملیات روکش آسفالت محور زرند – سه راهی دشتخاک در گردنه «ده علیرضا» در محور زرند راور و حوزه استحفاظی شهرستان زرند در شمال استان کرمان نیز درحال اجراست که در راستای ایمن‌سازی این نقطه پر تردد صورت گرفته است.

انتهای خبر/ طهماسبی


محموله ۵۲۰ تنی به شهرستان کرمان رسید

منبع:آرمـان
? محموله ۵۲۰ تنی به شهرستان کرمان رسید