محصول رسانه باید به نفع مردم و کشور باشد

به گزارش نذیر کرمان از ایلام؛ سردار “سید صادق حسینی” عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با جمعی از فرهیختگان رسانه‌های استان که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در محل مجتمع رفاهی فرهنگی لاله شهر ایلام برگزار شد،افزود: امروز ما در یک جنگ نابرابر هستیم، چون دشمن در جنگ سخت نتوانست کاری از پیش ببرد؛ بنابراین […]



به گزارش نذیر کرمان از ایلام؛ سردار “سید صادق حسینی” عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با جمعی از فرهیختگان رسانه‌های استان که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در محل مجتمع رفاهی فرهنگی لاله شهر ایلام برگزار شد،افزود: امروز ما در یک جنگ نابرابر هستیم، چون دشمن در جنگ سخت نتوانست کاری از پیش ببرد؛ بنابراین به شدت در جنگ نرم ورود کرده و با استفاده از انواع روش‌ها مانند جنگ شناختی سعی در پیاده‌سازی اهداف خود می‌کند.

وی اظهار داشت:هر کسی تریبونی در اختیار دارد باید در کلام و عمل عدالت را رعایت کند، تاثیرگذاری رسانه شوق‌ انگیز، بهت‌آور و رعب انگیز است و می‌تواند در لایه‌های جامعه و فضای مجازی تاثیرگذاری داشته باشد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان تصریح کرد: رسانه می‌تواند شرایط مطلوب را برای جامعه به ارمغان بیاورد و عکس آن نیز متصور است.

سردار حسینی تأکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی مردم از نظام و نظام از مردم جدا نیست، بنابراین باید نقاط ضعف را برطرف و نقاط اشتراکی را تقویت کرد.

فرمانده امیرالمومنین استان ایلام گفت:باید توجه داشت که در دنیا ۵۷ کشور اسلامی  وجود دارد که بیشتر آن‌ها تریبون را در اختیار استکبار گذاشته‌اند و جمهوری اسلامی ایران تنها نظام دینی و الهی در دنیا است که از قائده مستثنی است.

سردار حسینی افزود:محصول رسانه باید به نفع مردم، کشور و انعکاس دهنده مشکلات مردم باشد نه اینکه علیه کشور و منافع مردم موضع‌گیری کند.

وی اظهار داشت: ما در مقابل دشمن باید ید واحد باشیم، رسانه ممکن است به وحدت ملی خدشه ایجاد کند و بخشی از قدرت فیزیکی و ذهنی مردم را از مدار خارج کند بنابراین باید مراقب باشیم که مسیر رسانه این گونه نباشد.

سردار حسینی تصریح کرد: امروز دشمن در اوج ذلت است ولی حرفی را به زبان نمی‌آورند که به ضرر آن‌ها باشد و این مهم را توسط رسانه‌ها عملیاتی کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام گفت: صهیونیست‌ها در جنگ غزه کوچه به کوچه را مورد هدف قرار داده‌اند و غزه را با خاک یکسان کرده و انواع جنایت‌ها را مرتکب شدند. ولی به هدف خود نرسیدند و صدای مردم غزه در محافل جهانی و ملت‌های دنیا بلند شده و مقاومت با قدرت بیشتری صهیونیست‌ها را محکوم کرده و این به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار حسینی افزود: در طول دولت ۳۳ ماهه شهید رئیسی اقدامات فراوانی صورت گرفته است و لازم است تا این اقدامات توسط رسانه‌ها بیشتر منعکس شود.

وی اظهار داشت: در خصوص عملکرد شهرداری ایلام انتقادهایی وارد است که در این خصوص باید تلاش‌هایی از سوی این مجموعه برای بهبود اوضاع صورت گیرد.

سردار حسینی تصریح کرد: باید برای پیشرفت کشور همه با هم هماهنگ باشیم و انتقادها نیز هم در این راستا باشد و همچنین مدیران باید انتقاد پذیر بوده و این انتقادها را در برنامه خود به کار گیرند.


محصول رسانه باید به نفع مردم و کشور باشد

منبع: بــرنا
? محصول رسانه باید به نفع مردم و کشور باشد