محرومان ولی‌ نعمت انقلاب هستند

امام جمعه راین گفت: محرومان ولی‌ نعمت انقلاب هستند و سالروز تأسیس کمیته امداد،  مبارک و با برکت برای فقرا و نیازمندان است. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« فت فتو»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل‌زاده امروز در جمع مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) سالروز تاسیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری […]

امام جمعه راین گفت: محرومان ولی‌ نعمت انقلاب هستند و سالروز تأسیس کمیته امداد،  مبارک و با برکت برای فقرا و نیازمندان است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« فت فتو»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل‌زاده امروز در جمع مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) سالروز تاسیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری را تبریک گفت.

امام جمعه راین بیان کرد: «احسان و نیکوکاری» از مهمترین دروس مکتب اسلام و سیره خاتم‌الانبیا(ص)، اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و صحابه پیامبر(ص) به شمار می‌رود. سلاله پاک دخت نبی(ص) امام خمینی(ره) نیز به منظور پشتیبانی از محرومان و مستضعفان و نیز توانمندسازی آنها در چهاردهم اسفندماه، نهاد کمیته امداد را تاسیس کرد.

وی افزود: در ماجرای قرآنی مسکین و یتیم و اسیر که خداوند متعال در سوره‌ «هل‌اتی» با عظمت از این آن یاد می‌کند، نکته ظریفی نهفته که بنابر نکته‌سنجی رهبر معظم انقلاب، پر رنگ‌ترین آن را می‌توان «همگانی بودن وظیفه رسیدگی به نیازمندان» دانست و از این روز بدیهی است اقدام عملی در این راستا رسالتی بر دوش آحاد جامعه است.

امام جمعه راین تصریح کرد: کمیته امداد امام‌خمینی، به دستور  امام راحل در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ برای پشتیبانی از محرومان و مستضعفان و خودکفا کردن آنها تأسیس گردید و در جامعه‌ای که بر مبنای الگوی اسلامی و مکتب علوی تشکیل شده است، مسلمان نمی‌تواند در برابر نیازها و گرفتاری‌های دیگران بی‌تفاوت باشد.

 حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: محرومان ولی‌ نعمت انقلاب هستند و سالروز تأسیس کمیته امداد،  مبارک و با برکت برای فقرا و نیازمندان است که این روز را به همه مسلمانان کشور بخصوص به خانواده بزرگ کمیته امداد تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انتهای خبر/ تاج الدینی




محرومان ولی‌ نعمت انقلاب هستند

منبع:آرمـان
? محرومان ولی‌ نعمت انقلاب هستند