محرمانه ماندن پرونده دانشجویان در کمیسیون موارد خاص ضروری است

کرمان- معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان کشور گفت: محرمانه ماندن پرونده دانشجویان در کمیسیون بررسی موارد خاص ضروری است. به گزارش نذیر کرمان، اردوان ارژنگ در در کارگاه آموزشی کارشناسان شورای بررسی موارد خاص دانشگاه‌های سه استان کرمان، یزد و هرمزگان به ارائه فلسفه چگونگی ایجاد کمیسیون موارد خاص در دانشگاه‌ها، با توجه […]

کرمان- معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان کشور گفت: محرمانه ماندن پرونده دانشجویان در کمیسیون بررسی موارد خاص ضروری است.

به گزارش نذیر کرمان، اردوان ارژنگ در در کارگاه آموزشی کارشناسان شورای بررسی موارد خاص دانشگاه‌های سه استان کرمان، یزد و هرمزگان به ارائه فلسفه چگونگی ایجاد کمیسیون موارد خاص در دانشگاه‌ها، با توجه به وجود شوراهای مختلف از جمله شورای آموزشی، فرهنگی و … پرداخت.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان کشور هدف از تشکیل کمیسیون بررسی موارد خاص دانشجویان در دانشگاه‌ها را ورود به مسائلی که فراتر از سایر آئین نامه‌های آموزشی است، عنوان کرد.

ارژنگ با اشاره به اینکه نگاه کمیسیون بررسی موارد خاص دانشجویان نگاهی در جهت رفع مشکلات آنان است محرمانه ماندن پرونده دانشجویان در این کمیسیون را ضروری دانست.

حسین اکبری‌فرد رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان هم در کارگاه آموزشی کارشناسان شورای بررسی موارد خاص دانشگاه‌های سه استان کرمان، یزد و هرمزگان اظهار داشت: امیدواریم برگزاری این جلسات و مباحث بتواند باعث وحدت رویه و حل مسائل دانشجویی به بهترین نحو شود.

وی در ادامه به سخنان بنیانگذار دانشگاه اشاره کرد و افزود: انسان به وسیله علم است که می‌تواند مسائل و مشکلات زندگی و جامعه را حل کند.

حجت الاسلام حسن عسکری، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: معاونت دانشجویی جایگاه بسیار رفیع و مهمی در حل مسائل دانشجویی از جمله ازدواج دانشجویی، مشاوره و ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی دارد.

وی تصریح کرد: مأموریت معاونت دانشجویی برای تمام دانشگاهیان غیر قابل انکار بوده و امید است هر فردی که در مرتبه خدمت به دانشجویان است، رسالت خود را به خوبی انجام دهد و در این زمینه قدم‌های مناسبی بردارد.

اسماعیل شریفیان معاون دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: اولین نشست کارگاه آموزشی «توانمند سازی کارشناسان کمیسیون بررسی موراد خاص، لغو تعهد و تأیید مدارک» به همت معاونت دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان و با حضور کارشناسان شورای بررسی موارد خاص دانشگاه‌های استان‌های جنوب شرق (کرمان، یزد و هرمزگان) به مدت دو روز و در دو بازه زمانی صبح و عصر در این دانشگاه برگزار شد.

کد خبر ۵۸۰۰۵۹۵




محرمانه ماندن پرونده دانشجویان در کمیسیون موارد خاص ضروری است

منبع: مــهر
? محرمانه ماندن پرونده دانشجویان در کمیسیون موارد خاص ضروری است