محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافکیی جاده‌های استان در تعطیلات پایانی نوروز

به گزارش فت فتو؛ همزمان با تعطیلات پایانی نوروز۱۴۰۲ با توجه به افزایش ترددها در محورهای استان، حمل و نقل محمولات ترافیکی و همچنین تردد کلیه خودروهای ترانزیت حامل مواد سوختی در تمامی راه های اصلی برون شهری از ساعت۰۷۰۰روز جمعه یازدهم فروردین تا ساعت ۰۷۰۰ روز دوشنبه چهاردهم فروردین ممنوع می باشد. در محور […]

به گزارش فت فتو؛ همزمان با تعطیلات پایانی نوروز۱۴۰۲ با توجه به افزایش ترددها در محورهای استان، حمل و نقل محمولات ترافیکی و همچنین تردد کلیه خودروهای ترانزیت حامل مواد سوختی در تمامی راه های اصلی برون شهری از ساعت۰۷۰۰روز جمعه یازدهم فروردین تا ساعت ۰۷۰۰ روز دوشنبه چهاردهم فروردین ممنوع می باشد.

در محور کرمان-شهداد(سیرچ)تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۰۷۰۰الی ۱۲۰۰ از سمت کرمان به سمت سیرچ یک طرفه و متقابلا از سمت سیرچ به سمت کرمان از ساعت ۱۶۰۰ الی ۲۱۰۰به صورت یک طرفه صورت می‌پذیرد.

در محور کرمان-کوهپایه نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۰۷۰۰الی ۱۲۰۰ از سمت کرمان به سمت کوهپایه یک طرفه و از ساعت ۱۶۰۰ الی ۲۱۰۰ نیز از سمت کوهپایه به سمت کرمان به صورت یک طرفه اعمال خواهد شد.

در محور”دارزین-دهبکری”نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۰۷۰۰الی ۱۲۰۰ از سمت دو راهی دارزین(محور بم)به سمت “دهبکری” یک طرفه و از ساعت ۱۶۰۰ الی ۲۱۰۰ از سمت دهبکری به سمت محور بم(دو راهی دارزین)به صورت یک طرفه صورت خواهد گرفت و در محور سیرجان–بافت هم تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۰۷۰۰الی ۱۲۰۰ از سمت سیرجان به سمت بافت یک طرفه و همچنین از ساعت ۱۶۰۰ الی ۲۱۰۰ نیز به صورت بالعکس یک طرفه خواهد بود.

گفتنی است تردد انواع تریلر، کامیون،کامیونت حامل مواد سوختی، بهداشتی، کالاهای اساسی و دارای مجوز نیز در تاریخ سیزدهم فروردین از این محدودیت ها مستثنی ذکر شده با این وجود ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه در راه هایی که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا شده نیز اعمال می گردد.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟












نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف




محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافکیی جاده‌های استان در تعطیلات پایانی نوروز

منبع: بــرنا
? محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافکیی جاده‌های استان در تعطیلات پایانی نوروز