محدودیت‌های ترافیکی سالروز شهادت حاج قاسم در کرمان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در روز سالگرد شهید سلیمانی در شهر کرمان محدودیت‌های ترافیکی اجرا می‌شود. – اخبار استانها – سرهنگ اسماعیل خوشوقت در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان با تسلیت ایام شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در سالروز شهادت حاج قاسم، […]

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در روز سالگرد شهید سلیمانی در شهر کرمان محدودیت‌های ترافیکی اجرا می‌شود.

– اخبار استانها –

سرهنگ اسماعیل خوشوقت در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان با تسلیت ایام شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در سالروز شهادت حاج قاسم، اجتماع و پیاده‌روی راهیان مقاومت در کرمان برگزار و در خیابان‌هایی که برگزاری راهپیمایی را داریم محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پیاده‌روی از چهارراه عصای سفید واقع در خیابان شهدا (زریسف) آغاز می‌شود، گفت: به منظور رفاه حال مردم و تسهیل رفت و آمد‌ها، تردد وسایل نقلیه در مسیر خیابان شهدا تا گلزار شهدا اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی با بیان اینکه رفت و آمد‌ها، تردد وسایل نقلیه از سمت میدان مشتاق به سمت خیایان شهدا ممنوع است، افزود: تمامی مسیر‌های منتهی به سمت خیابان شهدا از خیابان‌های انقلاب، آلاشت، مدیریت و کوچه‌های خیابان شهدا به سمت این خیابان بسته و تردد خودرو و موتورسیکلت تا عبور راهپیمایان ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه پارک وسایل نقلیه نیز در سراسر مسیر راهپیمایی مذکور ممنوع است، بیان کرد: در صورت پارک، خودرو توسط یدک‌کش به پارکینگ منتقل خواهد شد.

خوشوقت با بیان اینکه تردد کامیون‌ها در بزرگراه شرقی کرمان نیز تا پایان دهه مقاومت ممنوع است، ادامه داد: بزرگراه جنوبی به عنوان مسیر جایگزین برای تردد کامیون‌ها تعیین شده است.

انتهای پیام/۵۱۱/




محدودیت‌های ترافیکی سالروز شهادت حاج قاسم در کرمان اعلام شد

منبع: تسنــیم
? محدودیت‌های ترافیکی سالروز شهادت حاج قاسم در کرمان اعلام شد