محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمان اعلام شد

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمان را اعلام و بر توجه آحاد مردم به آنها تاکید کرد.  سرهنگ اسماعیل خوشوقت ضمن تسلیت ایام عزای سیدالشهدا گفت: برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان و برقراری انضباط ترافیکی، تردد هرگونه وسایل نقلیه […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمان را اعلام و بر توجه آحاد مردم به آنها تاکید کرد. 

سرهنگ اسماعیل خوشوقت ضمن تسلیت ایام عزای سیدالشهدا گفت: برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان و برقراری انضباط ترافیکی، تردد هرگونه وسایل نقلیه در روز تاسوعا و عاشورا در برخی خیابان‌های شهر کرمان ممنوع است.

وی افزود: در محدوده حسینیه ثارالله، از حد فاصل میدان بسیج تا تقاطع پاسداران و بالعکس،  در محدوده تکیه عباسعلی در خیابان فردوسی حد فاصل سه راه سپه تا سه راه پروین اعتصامی در مسیر رفت و برگشت و در محدوده تکیه فاطمیه از سه راه احمدی تا تقاطع طالقانی تردد وسایل نقلیه ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان کرمان بیان کرد: هچنین در محدوده تکیه قائم از سه راه احمدی تا سه راه قائم و بالعکس و در خیابان حضرت امام از سه راه سام تا تقاطع طالقانی نیز در روز تاسوعا  و عاشورا ممنوعیت تردد خواهد بود.

وی ادامه داد: در محدوده میدان شهدا، ورودی از سمت خیابان شریعتی از مقطع سه راه چمران، از سمت خیابان امام از مقطع تقاطع میرزا رضا، مادر و ۱۷شهریور و از خیابان شهدا از مقطع تقاطع انقلاب به سمت میدان شهدا نیز تردد ممنوع است.

سرهنگ خوشوقت گفت: در گلزار بین المللی شهدای کرمان نیز برای روز تاسوعا و عاشورای حسینی تردد وسایل نقلیه از پل گنبد جبلیه و بلوار شهید پورجعفری به سمت خیابان شهید یوسف اللهی تا میدان امام حسین (علیه السلام)  و میدان امام حسین به سمت جنوب تا پارکینک و به سمت شرق و خیابان ضلع شرقی گلزار شهدا ممنوع اعلام می‌شود.

وی اظهار کرد: در سایر شهرهای استان نیز بنا بر اولویت‌های حرکت و گردهمایی هیات‌های عزاداری، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد وسایل نقلیه اجرا خواهد شد که از مسئولان هیات‌های مذهبی و مسئولان ایستگاه‌های صلواتی انتظار داریم در برپایی محل ایستگاه به مشکلات ترافیکی توجه کنند و افرادی را به عنوان انتظامات در نظر بگیرند تا در هنگام پخش نذورات از بروز ترافیک و راهبندان جلوگیری شود.

رئیس پلیس راهور استان کرمان تصریح کرد: با توجه به اینکه اغلب عزاداران عزیز ملبس به لباس تیره و مشکی هستند به آن ها توصیه می‌کنیم حتماً در هنگام تاریکی هوا در موقع عبور از معابر احتیاط بیشتری داشته باشند و به خانواده ها نیز توصیه می‌کنیم هنگام حضور در مراسم مواظب کودکان خردسال خود باشند و از ورود ناگهانی آنها به سواره رو خیابان جلوگیری کنند.

وی بیان کرد: تعیین افرادی به عنوان انتظامات هیات از موارد مهم و مورد تاکید مراسم عزاداری ماه محرم است تا با پوشیدن کاور شب رنگ مراقبت‌های ترافیکی را از عزاداران داشته باشند و از تمامی مسئولان هیات‌های عزاداری می‌خواهیم در صورت تردد در معابر عمومی حتما با پلیس راهور منطقه خود هماهنگی کنند تا امنیت تردد در مسیر آنها برقرار شود و سایر مردم و رانندگان عبوری هم دچار مشکل تردد نشوند.

انتهای پیام




محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمان اعلام شد

منبع: ایـسنا
? محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمان اعلام شد