محدودیت‌های ترافیکی انتخابات در کرمان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان محدودیت های ترافیکی دور دوم انتخابات را اعلام کرد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس؛ سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: در راستای برقراری امنیت ترافیکی دور دوم انتخابات یک سری محدودیت تردد در برخی نقاط لحاظ و به‌همین منظور از ساعت […]



رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان محدودیت های ترافیکی دور دوم انتخابات را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس؛ سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: در راستای برقراری امنیت ترافیکی دور دوم انتخابات یک سری محدودیت تردد در برخی نقاط لحاظ و به‌همین منظور از ساعت ۲۳۰۰ پنجشنبه ۱۴ تیرماه، تمامی مسیرهای منتهی به فرمانداری‌های تمام شهرستان‌ها مسدود خواهد بود و فقط عوامل اجرایی انتخابات می‌توانند تردد کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان ادامه داد: این محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۰۸۰۰ روز شنبه ادامه خوهد یافت و در صورت لزوم تمدید خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در شهر کرمان، این محدودیت تردد در محدوده حسینیه ثارالله و فرمانداری خواهد بود که تردد از میدان بسیج به سمت شمال، تقاطع پاسداران به‌سمت جنوب و غرب، خیابان ارتش به‌سمت جنوب، خیابان شهید رجایی به‌سمت شرق و خیابان شهید کامیاب به‌سمت شمال منتهی به خیابان پاسداران مسدود خواهد بود.

انتهای خبر/م

 


محدودیت‌های ترافیکی انتخابات در کرمان اعلام شد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? محدودیت‌های ترافیکی انتخابات در کرمان اعلام شد