محدودیت‌های ارزی باید برداشته شود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات موجود در سطح ثبت سفارش و تامین ارز موردنیاز برای مواد اولیه باید حل شود. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان»؛ اعضای کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس شورای اسلامی امروز از واحدهای فعال منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید و ارگ تاریخی بم بازدید […]



رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات موجود در سطح ثبت سفارش و تامین ارز موردنیاز برای مواد اولیه باید حل شود.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان»؛ اعضای کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس شورای اسلامی امروز از واحدهای فعال منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید و ارگ تاریخی بم بازدید کردند.

غلامرضا تاج‌گردون در این بازدید عنوان کرد: حضور نمایندگان کمیسیون برنامه‌ و بودجه در شرق استان کرمان به‌ منظور بازدید از پروژه‌های مهم این منطقه بود تا بتوانیم با همراهی نماینده مردم در تخصیص بودجه کمک کنیم.

 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین درباره ساخت بیمارستان ۲۰۲ تخت‌خوابی بم که پیشرفت ۴۰ درصدی دارد، گفت: با توجه‌ به مشکلات و حجم بیمارستان‌ها در کل کشور، منابعی که کمیسیون بودجه برای تکمیل بیمارستان‌ها در نظر گرفته، جوابگو نیست؛ ولی برای تکمیل بیمارستان ۲۰۲ تخت‌خوابی در سال ۱۴۰۴ بودجه در نظر گرفته می‌شود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: نماینده شرق استان کرمان موضوع تکمیل این بیمارستان را در کمیسیون مطرح کرد و خواستار تخصیص بودجه شد که ما به دولت منتقل کرده‌ایم و ان‌شاءالله در بودجه سال آینده لحاظ خواهد شد و در غیر این صورت در بودجه برنامه هفتم پیگیر می‌شویم.

منبع: ایسنا
انتهای خبر/بارانی 


محدودیت‌های ارزی باید برداشته شود

منبع:آرمـان
? محدودیت‌های ارزی باید برداشته شود