مجید سلطانی‌نژاد سرپرست هیئت قایقرانی شهرستان بافت شد

طی حکمی، مجید سلطانی‌نژاد به عنوان سرپرست جدید هیئت قایقرانی شهرستان بافت معرفی شد. با معرفی رئیس اداره ورزش و جوانان، طی حکمی از سوی سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان، مجید سلطانی‌نژاد به عنوان سرپرست جدید هیئت قایقرانی شهرستان بافت منصوب و معرفی شد. متن‌ حکم‌ بدین شرح است: به نام خدا برادر ارجمند جناب […]


طی حکمی، مجید سلطانی‌نژاد به عنوان سرپرست جدید هیئت قایقرانی شهرستان بافت معرفی شد.

با معرفی رئیس اداره ورزش و جوانان، طی حکمی از سوی سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان، مجید سلطانی‌نژاد به عنوان سرپرست جدید هیئت قایقرانی شهرستان بافت منصوب و معرفی شد.
متن‌ حکم‌ بدین شرح است:
به نام خدا

برادر ارجمند
جناب آقای مجید سلطانی‌نژاد
با سلام و تحیات
بنا به پیشنهاد ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان بافت و نظر به توان مدیریتی و تجارب ارزنده جنابعالی و بر اساس ماده ۱۵، بند (۵) آیین نامه نحوه فعالیت هیئت‌های ورزشی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست هیئت قایقرانی شهرستان بافت از تاریخ ابلاغِ حکم، منصوب می‌گردید.
امید است با اتکال به خداوند منان در جهت رشد و توسعه ورزش قایقرانی در آن شهرستان گام برداشته و يقيناً با توکل به درگاه حضرت احدیت و داشتن سعه صدر و استفاده از تجارب کارشناسان، مربیان، داوران، پیشکسوتان و همکاری با هیئت استان، اداره ورزش و جوانان و مسئولین شهرستان در ایفای وظایف محوله، موفق و موید و پیروز باشید.
ومن الله التوفيق


مجید سلطانی‌نژاد سرپرست هیئت قایقرانی شهرستان بافت شد

منبع:یـزدان کـرمان
? مجید سلطانی‌نژاد سرپرست هیئت قایقرانی شهرستان بافت شد